Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zirkonia of briljant?

  9-3-2013 14:54:49
Dag dames,
ik ga binnenkort kiezen waar ik mijn steentjes op mijn trouwring wil!
Ik twijfel echter tussen zirkonia's en briljantjes...
Wat mij doet twijfelen is het enorme prijsverschil!
De juwelier vraagt 60 euro voor een briljantje, en 20 euro voor een zirkonia..
Ik wil er negen, dus prijsgewijs is het verschil snel gemaakt...
Zie je het verschil echt hard?
Mijn verlovingsring zit vol met zirkonia's, en eigenlijk zijn deze nog steeds erg mooi..

Pfff nog 47 dagen!!Het begint zo erg te korten!!!:) En nog zoveel te regelen!:)

Ruth
26-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1365


Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik9-3-2013 15:16:28

Hey Ruth,

ik zou toch gaan voor de briljanten. Deze blijven langer blinken en een trouwring is toch voor het leven :-)



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik9-3-2013 16:54:57

yep, 't is de investering op zich ook waard, denk ik... tenzij jullie nu natuurlijk ècht krap zitten qua budget... maar anders zou ik zeker voor briljantjes gaan!



mona
27-7-2013
 Meld misbruik9-3-2013 17:15:58

Zirkoon is glas, en briljanten zijn diamanten. Die laatste blijven hun waarde ook beter houden dan de glazen steentjes denk ik...



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik10-3-2013 15:24:26

Amai zo'n briljantje is duur! Onze juwelenontwepster vraagt er ongeveer 30 euro voor (het exacte bedrag weet ik nu vrijdag), maar het is algemeen geweten dat juweliers dure vogels zijn :) Hoe groot is het briljantje precies? Ik heb toch ook gekozen voor echte steentjes (drie om precies te zijn), want het is tenslotte een trouwring he :)



Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik11-3-2013 8:32:19

Ik zou persoonlijk ook gaan voor de briljantjes. Prijsverschil is 40 euro per stuk x 9 = 360 euro. Ok, nu lijkt het je veel misschien, maar je moet dit zeker eens op lange termijn bezien: op 10 jaar tijd betekend dit slecht 36 euro per jaar, op 20 jaar 18 euro per jaar en laten we dan alleen maar hopen en er rostvast van overtuigd zijn en ervan uit gaan dat je voor altijd samen blijven, wat betekent dan dat prijsverschil nog? En ja, zoals gezegd, briljanten houden hun schoonheid, zirconia's is en blijft geslepen glas. Sorry voor mijn misschien nogal bizarre en onromantische uiteenzetting, maar laten we allen realistisch blijven, de cijfers liegen er niet om... Sorry :-S Succes!



Dorine

 Meld misbruik11-3-2013 12:27:06

Diamonds are for ever!! Ja toch!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...