Terug naar overzicht
Beste, dat ge reclame maakt op het forum tot daaraan toe maar betaal dan tenminste om op deze site van wij trouwen reclame te maken zoals ik.
Beste Filip,Hartelijke dank voor je reactie.Naar mijn gevoel is er een groot verschil tussen reclame maken enerzijds en anderzijds een eenvoudig eenmalig bericht inhoudend een tijdsgebonden voorstel. Wellicht een en ander in het voordeel van de bruidsparen.Daar zijn we toch voor of niet soms ? Verre van mijn bedoeling langs dit kanaal een polemiek te beginnen. Dit is ook niet de opzet van deze site.Deze zaak acht ik dan ook gesloten.Met vriendelijke groetenFre
Hallo,ik zit al lang op dit forum en ben ondertussen gelukkig getrouwd. Toch wil ik hier nog eens zeggen dat dit soort reclame mij ontzettend stoort. Dat je inspeelt op de vraag van één van ons daar kan ik inkomen, maar niet in het wilde weg zomaar reclame maken. Dat is niet het doel van dit forum, dus gelieve daar in het vervolg rekening mee te houden.Lieve
Beste Lieve,Dank voor je oprechtheid. Ieder zijn waarheid en zijn mening maar zeker met respect voor mekaar.Ik begrijp niet goed wat U als zijnde gelukkig getrouwd op een site voor aanstaande bruidsparen dan nog doet.Maar ja dat is Uw keuze die ik ten volle respecteer.Anderzijds begrijp ik evenmin waarom mijn mededeling bestemd voor jonge koppels die nog centjes kunnen gebruiken en die huwen voor 31 december U stoort.U die het dan toch al gemaakt heeft.Ik kan verkeerd zijn maar heb de indruk dat U dergelijk voordeel de nog niet getrouwde koppels niet gunt. Met vriendelijke groetenFre
Wel ik ben nog niet getrouwd. En dat zogezegde "voordeel" kan me gerust gestolen worden. Als ik een videograaf zoek zal ik hierrond wel informeren op deze website. Ik hecht trouwens veel meer belang aan de reacties van andere personen, dan aan een of andere stomme reclame.
Beste Barbara,Of 325 euro alles inbegrepen voor een volledige videoreportage op DVD al dan niet een gunstprijs is en of men daar al dan niet gebruik van wil maken moet ieder voor zichzelf uitmaken. Nogmaals ieder zijn mening. De Uwe is mij nu bekend en dat respecteer ik.GroetjesFre
beste freddy,het is zoals de meesten hier al zeggen helemaal niet de bedoeling dat je zelf reclame maakt voor uwe dvd. En dan is het ook helemaal niet de bedoeling dat ge de mensen hier begint af te breken, en daarmee bedoel ik mensen zoals lieve. Het is niet omdat ze getrouwd zijn dat ze hier niks meer te zoeken hebben. Ik ben zelfs blij dat deze mensen er nog zijn... Van wie moesten wij anders tips en zo krijgen... wendy22-06-2007
Beste Wendy,Zoals eerder door mij geschreven naar mijn gevoel is er een hemelsbreed verschil tussen reclame enerzijds en het stellen van een vraag aan koppels in de provincie Antwerpen. Daarin verschillen we blijkbaar van mening. Wat Lieve betreft,mezelf afvragen wat zij op deze site als getrouwde nog te zoeken had beschouw ik niet als zijnde iemand afbreken.Zo was het in elk geval niet bedoeld.Dank zij U begrijp ik nu dat de aanwezigheid van getrouwden op deze site wel nuttig kan zijn.U scoort hiermede een punt.Waarvoor mijn dank.GroetjesFre