Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zoekt dringend nog trouwvervoer!!!

  7-3-2013 20:33:40

Hey bruidjes,



Zelf heb ik al een Londense Taxi als trouwauto.Maar ik zoek nog ongeveer 5 volgwagens voor op onze grote dag.
Wij hebben een klein budget en ik hoop dat ik eventueel auto's gratis kan gebruiken, of voor een klein prikje....
Wie kan mij helpen aub??


Shana
3-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1296


Ann
18-5-2013
 Meld misbruik7-3-2013 20:44:18

Omwille van ons budget gaan we gewoon in de eigen wagens.
Deze fleuren we dan op met een lintje enzo :)

Al je een specifiek type of kleur wagen wilt, kan je misschien mensen met zo'n auto aanspreken? Er zijn denk ik wel mensen die mits bv. benzinevergoeding (en misschien zelf rijden) jullie dag wilt helpen extra mooi te maken!



Shana
3-8-2013
 Meld misbruik7-3-2013 20:48:03

Hey Ann,

Ken jij misschien zo'n mensen die dit zouden willen doen?
Niet echt een specifiek type eigelijk, maar wel dat ze ongeveer wel allemaal hetzelfde zijn.... En natuurlijk niet 5 verschillende kleuren hé...

dankjewel voor je reactie!



Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik7-3-2013 21:08:36

Je kan mss wel laten weten van waar je ongeveer bent? Dan kunnen ze u gemakkelijker helpen hé.




Shana
3-8-2013
 Meld misbruik7-3-2013 21:54:14

Hey Stéphanie,

Ja, je hebt gelijk..haha...

Ik ben van Nijlen.

groetjes

x



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik8-3-2013 8:56:52




Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-3-2013 9:34:18

Shana, misschien ook eens horen bij clubs van vb oldtimerliefhebbers? Die showen maar al te graag hun auto's!



Shana
3-8-2013
 Meld misbruik8-3-2013 9:37:08

Hey rebecca,


Heb ik reeds gedaan...Heb al verschillende clubs gecontacteerd,maar steeds niemand die dit wil doen...spijtig wel...
En anders moet ik gewoon een paar auto's huren (wat wel goedkoop zou zijn), maar de vraag is dan weer, die rijdt ermee? Ik wil immers niet dat mijn familie of vrienden die zijn uitgenodigd, heel de dag in die auto zitten.




frida
6-2-2010
 Meld misbruik8-3-2013 9:43:12

Hey, wij hebben ook gewoon iedereen met de eigen auto laten rijden.

Je schrijft dat je niet leuk zou vinden dat familie of vrienden heel de dag in hun auto zou moeten zitten! Maar eerlijk hou lang zit je in de auto?

Groetjes



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik8-3-2013 12:20:22

Wij hebben voor een oldtimer busje gekozen, net om te vermijden dat we 5 of 6 auto's nodig zouden hebben. Iedereen op de bus en dan zitten we allemaal gezellig samen :) Dan hebben we ook geen gedoe van wie eerst moet vertrekken en dat je moet wachten op elkaar. Ik denk dat het zo allemaal vlotter zal verlopen. Plus: dan drinken we samen eentje wanneer we getrouwd zijn met onze naaste familie en vrienden. Ik weet niet hoeveel je nu moet betalen voor die auto, maar zo'n busje kost zo'n 800 euro maar bij ons kan er dan wel 25 man mee (4u auto ter beschikking met chauffeur).



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik8-3-2013 12:59:28




Shana
3-8-2013
 Meld misbruik8-3-2013 17:29:47

@ Tineke: je hebt daar wel een punt, maar ik vind dat veel te veel geld om eraan uit te geven....Wij hebben immers niet zo'n groot budget, plus het zijn maar zeer korte afstanden, en dan kan ik dat geld er zeker niet aan geven.

@ Jan: het zou toch voor ongeveer een 20 personen moeten zijn.. Zou zeer vriendelijk zijn moest je dit voor me willen vragen... Je mag me altijd een privé-bericht sturen, indien je meer weet.




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...