Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes kids maken

  7-3-2013 12:08:27
wij trouwen 26 april 2013 en ik vroeg me af wanneer ik de snoepzakjes best maak voor te geven aan de kerk en het stadhuis..

lesley
26-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1099


Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik7-3-2013 12:15:39

Daar kan je makkelijk nog een maand mee wachten. En nog langer ook.
Toen ik zwanger was van ons 2de kindje had ik voor de kindjes ook snoepzakjes gemaakt en heb toen gewacht tot een maand voor de uitgerekende datum en dit omdat ik toen natuurlijk wel altijd vroeger kon bevallen. Maar dit heb je natuurlijk niet met een trouw. Zou dit maar een week of 2 vooraf doen...
Te vroeg trouwen doe je toch niet he
Dat zijn de leuke jobkes nog he...
Succes



lien
4-5-2013
 Meld misbruik7-3-2013 12:25:53

ik ben van plan om dat pas de week ervoor te doen !!
maar ik ben van plan om veel dingen pas de week ervoor te doen, dus das mss ook niet het meest ideale :-)



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-3-2013 12:30:25

LOL Lien, hetzelfde hier. Probleem is dat we voor gasten van het avondfeest ook als bedankje een zakje gesuikerde snoepjes geven en dat we dat de zaterdag vóór de trouw al naar de zaal moeten brengen. Ik ga dit dus een weekje of 2 vóór de trouw doen want heb al heel levendige schrikbeelden van plakkerige, zowat gesmolten snoepjes in een cellofaanzakje!



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik7-3-2013 12:44:56

Rebecca,
Wij hadde dit voor de geboorte ook. En na 2 maanden begonnen mijn zakdoekjes (die ik rond het plastieke zakje had gedaan) begonnen toen te plakke. Dus 2 weken. Geen zorgen maken als ze ze in de zaal niet in de zon zette



frida
6-2-2010
 Meld misbruik7-3-2013 14:55:06

Ik denk dat je beter zo lang mogelijk wacht. Het is natuurlijk ook te zien welke snoepjes die je er in zou doen!



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik7-3-2013 15:26:51

Wij trouwen 11 mei en mijn mama is er het afgelopen weekend al mee begonnen. We gingen het nochtans samen doen, maar zij had zondag niks te doen en dacht 'ik begin er al aan' :) Ongeduldige mama's zeker ;) Maar bij haar was het vooral: 'ga ik genoeg snoepjes hebben?'. Ze heeft blijkbaar voor zes zakjes geen snoepjes meer, dus die gaat ze nog bijhalen.

Hoeveel voorzien jullie er zo? Ik heb geen idee hoeveel kindjes ik moet verwachten. Niemand in de familie heeft kleine kindjes behalve een neef van mijn vriend, die heeft er twee. Ik heb er 24 voorzien, omdat ik denk dat er misschien collega's van onze ouders nog met kinderen zullen komen. Ik denk dat dat wel voldoende zal zijn, niet? Er is niets zo erg als huilende kinderen, omdat zij niks meer kregen...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...