Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

moeilijke man! Lange jas met dessin + officierskraag??!!

  7-3-2013 11:29:41
Een eindje geleden deed ik al een oproepje omdat we op zoek waren naar de kostuums van Wilvorst, de lange jassen. Wij vonden de kostuums van Archetipo heel mooi maar te duur.

Nu kregen we de tip dat ze deze bij Jonovan, Lebaere en Conny in Aalter verkochten.
Mijn toekomstige beldde en kreeg te horen dat ze wel lange jassen hebben maar niet die met officierskraag...

En das nu net waar mijn ventje moeilijk over doet. Hij wil géén gewone kraag. Terwijl ik zoiets heb, het zijn lange jassen met dessin!!
Maar goed, ik wou ook het kleed van m'n dromen en ik zoek dus naarstig mee.

Wie kan mij zeggen waar ik deze vind????!!!

Annina
28-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1063


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-3-2013 11:51:47

Op maat laten maken? Dan kan hij het helemaal naar zijn zin doen!



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik7-3-2013 12:44:11

ik denk dat ik het gezien heb bij bruidsmode steven grts



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik8-3-2013 13:22:34

Ik denk dat ik er ook gezien heb bij Linea Rafaelli moet je eens zien op de website, ben niet meer zeker maar dacht het... mijn ventje vond dit verschrikkelijk ;) haha


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info