Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis geboekt!

  5-3-2013 14:46:09
Wij wouden eerst een zeer actieve vakantie met name een rondreis in Amerika, maar hoe dichter we bij het huwelijk kwamen hoe minder we dat zagen zitten.
Na veel surfen op vakantiesites + bezoek aan het vakantiesalon hebben we er voor gekozen om 11 dagen naar Mauritius te gaan. Een luxe strandvakantie dus. Eigenlijk helemaal het tegenovergestelde van ons eerste idee.

Mauritius is wel een aanrader owv de kortingen die je er krijgt voor een huwelijksreis.
Ter info, wij hebben onze reis geboekt bij Africa Tours. Zeer goede service!

Het volgende op ons lijstje zijn de trouwringen. Afspraak binnen 2 weken bij Fede Di Oro.
En gisteren kostuum voor suite gekozen bij Style Tailors in Aalst!

Alles zit mooi op schema voor september :-)

Kirsten
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1315


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-3-2013 15:02:45

Hey Kirsten. Super fijn zeg! Wij zijn ook zeer tevreden van Africa Tours (alhoewel we uiteindelijk niet bij hen geboekt hebben omdat we een totaal andere bestemming hebben genomen). Welk hotel heb je gekozen?



Kirsten
7-9-2013
 Meld misbruik5-3-2013 15:42:25

We gaan naar Trou aux Biches resort: http://www.trouauxbiches-resort.com/
Het was een voorstel van Africa Tours.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-3-2013 15:48:53

Ziet er alvast zaaalig uit!



Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik6-3-2013 8:24:00

Hey,

wij trouwen op dezelfde dag als jullie ;-)
en gaan ook naar Mauritius op vakantie maar naar lux le morne, wij hebben ook getwijfeld voor het trou aux biches hotel, de hotels daar zien er allemaal knap uit.
Wij doen uiteindelijk Italie+Mauritius

Hadden jullie veel keuze bij Style tailors?

en als ik eens onbeleefd mag zijn, moet jullie suite dan zelf het verhuur van het kostuum betalen? of betalen jullie dat?


Alvast nog veel succes verder met de voorbereidingen!



Kirsten
7-9-2013
 Meld misbruik6-3-2013 10:18:08

Dag Thomas.

Lux Le Morne stond ook op ons lijstje :-)

Ik vond wel dat we veel keuze hadden bij Style Tailors maar we hadden echt al iets specifiek in gedachten wat we daar dus ook onmiddellijk zagen. We waren reeds in 2 andere winkels gaan kijken en de kostuums die ons daar aanstonden waren al verhuurd voor onze datum.

In prinicpe betaalt bij onze de suite hun kostuum zelf . Normaal gingen we hun eerst zelf een kostuum laten kopen maar daar was nogal wat tegenkanting dus hebben we er voor gekozen om te huren wat ze dan ook zelf betalen. Ik vind dit ook maar normaal. Als koppel ga je ook niet de kledij van de vrouwen betalen hé...

Jij ook nog veel succes!



Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik6-3-2013 14:27:06

Hey,

In welke andere winkels was je nog geweest dan?
Wij waren nog bij Labaere geweest te zottegem maar vonden daar niet direct wat we zochten. We hadden er ook niet echt veel keuze.

Wij hebben al tegenkanting mogen hebben ivm de kledij voor de vrouwen. We vragen een pasteltint beige-groen-geel 1 van deze 3 dus. En we krijgen tegenkanting dat dat niet altijd makkelijk is enz.
Nu gaan we de heren een das cadeau doen en zal ik met m'n vriendin eens naar Style Tailors trekken. Nu kregen we al de opmerking "een beige das past toch niet onder een zwart kostuum, dan moet ik een beig kostuum kopen"....

Hoe meer mensen we inlichten over zaken van de trouw, hoe moeilijker het allemaal wordt! :-)



Kirsten
7-9-2013
 Meld misbruik6-3-2013 15:09:52

Wij hebben voor de vrouwen geen kleurcode gegeven. Die doen hun ding (onder mijn goedkeurend oog want ben telkens mee geweest).

Wij hebben bij Labaere gekeken (daar kostuum van mijn verloofde gekocht) en bij Dewaele in Sint-Niklaas. We zochten een donkergrijs kostuum maar in beide winkels waren de donkergrijze kostuums allemaal al verhuurd. Wij waren van plan om ook de das cadeau te doen maar nu hebben ze zo'n mooie dassen bij Style Tailors in de verhuur dat we die toch ook gaan huren. Eventueel kunnen we de accessoires wel nog op ons nemen in de verhuur....





Lies
29-6-2013
 Meld misbruik6-3-2013 19:36:03

Dag Kirsten,

Je weet toevallig niet of ze ook fuchsia dassen te huur hadden bij Style Tailors? :)

Groetjes,
Lies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums