Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema feest?

  4-3-2013 20:29:17
Hoi, Wij trouwen in een brouwerij en hadden graag eventueel ons thema daar rond gedaan want eerlijk gezegd zit mijn inspiratie heel ver weg! Zijn er die mij anders ideeën Kunnen geven? Thx!

ludivine
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 932


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-3-2013 22:26:25

Dag Ludivine.
Rond je feestlocatie kan je inderdaad heel leuke dingen uitwerken.
Je kan vb je tafels noemen naar verschillende merken bieren of naar verschillende soorten bier van die brouwerij. Om de mensen aan de juiste tafel te krijgen kan je een soort kassaticketje namaken met daarop de naam bier die ze kochten of je kan een rebus maken voor elke tafel. Wat ook leuk is, is om een afbeelding van een flesje van dat bier te doen maar de naam onleesbaar te maken (dan moeten ze wat werken voor hun eten :) )
Als bedankjes kan je gepersonaliseerde bierflesjes geven.
Succes!
Rebecca



Véronique

 Meld misbruik4-3-2013 23:07:55

Beste Ludivine,

Misschien een leuk idee voor bij de verschillende brouwerijen een poster aan te vragen?

Groetjes,
WeddingDesigner


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...