Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelthema

  3-3-2013 17:56:16
Hey,

We zijn nog altijd niet uit hoe we onze tafel moeten versieren voor ons thema. We gaan op huwelijksreis naar de Westkust van Amerika & willen aan de ingang van zaal een landkaart van Amerika tonen met onze reisroute erop uitgestippeld. De stoppunten worden aangeduid en komen overeen met de tafels.
Tijdens de receptie willen we alle genodigden een "vliegtuigticket/toegangskaart nationale parken" waarbij de link wordt gemaakt naar de tafel.
Maar welk voorwerp of dergelijke leggen we dan op de tafel. Heeft er iemand tips?

Alvast bedankt & vele groetjes,
Klara

klara
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1252


Bea
6-7-2013
 Meld misbruik3-3-2013 19:13:49

foto's van de parken? plattegrond van de steden of dorpen? Foto huurwagen, motels of hotels. Indianen voorwerpen en voorwerpen van cowboys. Amerikaanse merken die hun vestiging hebben waar jullie langskomen?



Ne
28-9-2013
 Meld misbruik3-3-2013 22:15:15

Bv 8 gasten aan een tafel `san fransisco`: 8 foto`s (de typische straten van SF, alcatrez, baseball ploeg SF, etc)

Of Grand Canyon en voor die tafel dan verschillende foto`s vd GC.
Leuk idee alvast, zijn vorig jaar nr de wes kust gegaan. De moeite!



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik3-3-2013 22:39:52

Wij gaan ook naar de Westkust en gebruiken dit thema ook voor onze tafelverdeling... We gaan ook een kaart uithangen met onze route, maar voor de tafels zelf gaan we gewoon met foto's van de locaties werken (bv. golden gate bridge voor san francisco, hollywood-sign voor LA, the strip voor Las Vegas, enz.) Wel maar 1 foto per tafel



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik3-3-2013 22:54:48

Super idee :).
Ook wij gaan naar de Westkust en zochten nog een manier om dit te verwerken in onze tafelverdeling.
Ik zou ook gaan voor 1 foto per locatie. Kwestie van het de mensen niet te moeilijk te maken ;).



klara
25-5-2013
 Meld misbruik10-3-2013 11:54:49

allemaal super bedankt!
Foto's per locatie zal het worden!
Succes allemaal !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...