Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dj Partysound

  1-11-2006 9:42:18
Bedankt Phyllis,Lang geleden dat ik je nog op deze site zag maar we hebben je raad opgevolgt.

Afgelopen weekend hebben we een bezoek gebracht aan partysound en na een korte kennismaking direct vastgelegt.

Zijn milde prijs en enthousiasme vertelde genoeg.Het klikte onmiddellijk.Ik had direct het goed gevoel zoals je moet hebben als je met iemand in zee wil gaan.
Tenslotte als dit er niet is en geen vertrouwen kan geven aan de mensen,loopt het mis hé.

Volgende stap:Een fotograaf en regio Gent!!
Wie kan er tips geven?Alvast bedankt.

Groetjes,Nele.

Nele

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 791


Barbara
1-12-2007
 Meld misbruik1-11-2006 12:53:36

Morgen hebben wij een afspraak bij dezelfde dj.
Wij zagen hem al een paar maal aan het werk op een fuif en een personeelsfeest van Luc(mijn aanstaande).
Het was echt wel tof en zelfs de niet-dansers waren in stemming.

Met een beetje geluk leggen we hem ook vast,al is ons huwelijk nog een eind af.
We trouwen pas in '08 maar zijn nu toch al een klein beetje aan het uitkijken.
Tenslotte moet je met sommige zaken zoals zalen en dj's toch tijdig zijn hé.
Ik hou je op de hoogte.

Babs & Luc.



Erna

 Meld misbruik1-11-2006 22:17:23

Zeker een aanrader voor fotograaf regio Gent is Luc Van Speybroeck uit Zwijnaarde.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...