Nu Online
Momenteel zijn er 15 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwring gezocht

  3-3-2013 13:25:28


Ik ben al een hele tijd op zoek naar een trouwring maar vind nergens mijn zin. Ik ben op zoek naar een ring, ongeveer, zoals op de foto. Weet iemand waar ze een uitgebreide keuze hebben aan ringen?

shalane
21-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1845


Christ

 Meld misbruik3-3-2013 13:37:28

fede di oro in izegem...doe die foto mee en ze zullen u wel helpen...én heel betaalbaar!

greetz,Christ



Debby
31-12-2019
 Meld misbruik3-3-2013 15:56:53

Je kan ook met deze foto naar de joodse juweliers gaan aan centraal station in Antwerpen en dan maken ze die gewoon voor je...



klara
25-5-2013
 Meld misbruik3-3-2013 17:30:19

Wij hebben onze huwelijksringen aan de Diamantbuurt in Antwerpen gekocht (regio Station Centraal Antwerpen). Heel veel mooie winkels, veel keuze en prima prijs/kwaliteit. Succes!



smili
29-6-2013
 Meld misbruik3-3-2013 20:14:52

ik wou ook eerst in antwerpen gaan kijken bij de joden, maar mijn nicht kocht haar ringen daar ook, en ze zou het nooit meer doen! Elke maand moet ze een steentje terug in laten zetten, vallen er aanhouwende uit. Wij gaan eens een kijkje nemen in Aarschot, daar is ook ne mooie winkel, en betaalbaar. Fede di oro ook hele mooie dingen, maar das een beetje te ver rijen van hieruit ...



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik3-3-2013 21:19:44




Evy
18-5-2013
 Meld misbruik3-3-2013 21:29:16

Hey wij zijn vandaag naar Antwerpen in de diamanten buurt geweest en hebben onze ringen gevonden. Zou als ik jou was er toch eens een kijkje gaan nemen. Want met zo een steen kom je toch al snel aan een prijs van ongeveer een 15 a 20 000 €. En bij hen kan je er nog over praten, ik ken natuurlijk u budget niet maar dat was voor ons toch wel wat veel. Je moet er natuurlijk wel een dagje voor uittrekken want je moet goed rondkijken en niet direct kopen. En wij hebben er ook een certificaat bijgekregen met levenslange garantie. Dus moest er iets mee zijn kunnen we gewoon terug gaan. Echt de moeite waard.



bianca
30-8-2013
 Meld misbruik3-3-2013 21:31:11

fede di oro in izegem , echt de moeite, eigen keuze en niet duur



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik4-3-2013 8:55:08

stuur je foto maar door naar MIKA juwelen in Antwerpen, zij kunnen deze ring perfect namaken aan een zéér mooie prijs!



shalane
21-6-2013
 Meld misbruik6-3-2013 7:56:26

dank u wel iedereen. Ik heb op de trouwbeurs fede di oro gezien en was niet onder de indruk. Ik weet nu niet of het de moeite is om naar hun te rijden dan. Het is toch een eindje rijden van bij mij thuis.

Antwerpen lijkt me wel de moeite. We zullen er eens een dagje voor moeten vrijmaken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...