Terug naar overzicht
heyik ben er eens gaan kijken, maar ik vond dat ze heel weinig keuze hadden en niets naar mijn smaak, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik heb geen idee v
Toeval, ik zit met dezelfde vraag! Maandag 4 december heb ik ook een afspraak maar eerst doe ik nog 3 traditionele bruidszaken ... Ik vermoed dat hun collectie inderdaad niet zo groot is en eerder eenvoudig, sober maar stijlvol ... typisch Princess. Natan zal er zeker tussenhangen denk ik ...Benieuwd naar jouw ervaring, laat zeker nog iets van je horen. Wanneer ga je?
Hey Evi!Tof om te horen dat jij daar ook eens gaat kijken. Veel van mijn kleren komen vandaar, al sinds mijn geboorte. Kwou dus zeker voor mijn jurk daar eens gaan kijken. Ik denk inderdaad ook dat de keuze beperkt is, maar ik heb maar 1 kleedje nodig :). Denk jij dat ze daar natan hebben? Ik dacht dat die enkel op maat ontwierp? Je bent wel niet de eerste die dat zegt, ik heb het nog al eens horen vertellen. Zou wel leuk zijn. Ik ga op vrijdag 24 november. Klaat zeker nog iets weten! Wanneer trouwen jullie?Veerle29/09/2007