Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Krijg nog grijs haar van die tafelindeling. Grrrr :(

  1-3-2013 20:47:12
Kan er mij iemand goede raad en of tips geven. Weet het echt niet meer. Even wat uitleg. Het gaat dus over wie er aan welke tafel zal zitten. Ik ben alleen door mijn moeder opgevoed, ken mijn vader wel maar heb er zelfs geen nood aan dat hij er zou bijzijn. Dus mijn mama heeft een hele grote plaats in mijn hart waardoor ik haar die dag graag kort bij mij had gehad. Mijn ventje zijn ouders zijn gescheiden en zijn papa heeft zelfs al vermeld als zijn mama komt hij niet komt. Maar dat gaan we toch proberen met een korreltje zout te nemen. Als we hen die dag maar een beetje uit elkaar kunnen houden zal het hopelijk wel nog meevallen. Nu vind ik dat juist heel moeilijk de eretafel is toch het koppel, de getuigen en de ouders. Dat zal dus bij ons niet gaan dit is om woorden en ruzie vragen, maar onze ouders ergens anders zetten vind ik zo moeilijk want wil mijn mama die mijn hele leven al zo veel voor mij gedaan heeft toch bij ons aan tafel. En een van zijn ouders bij ons aan tafel en de ander aan een andere wordt toch ook niet gedaan. Ho ik weet het echt niet meer. Wat moet ik nu doen. HELP!

Evy
18-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1543


sarah
17-8-2013
 Meld misbruik1-3-2013 21:11:03

mm das moeilijk. Mijn ouders zijn ook zo ambetant op elkaar, mijn mama vind het raar dat ik mijn vader uitnodig, maar kan kan hem toch moeilijk overslaan. Mijn ventje zijn ouders zijn nog samen. we zijn nu overeengekomen dat wij een eretafel vormen met onze getuigen (mijn beste vriendin en partner en ventjes beste vriend en partner). Onze ouders zetten we dan elk bij onze broers/zussen en hun families. In uw situatie dan mss wel iets speciaal voorzien voor uw mama? Laten weggeven of de ouderdans met uw mama doen?



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik1-3-2013 23:43:07

En waarom geen diverse tafels met "tantes en nonkels"? Da's bij ons al meerdere keren gedaan.

Alle broers en zussen (met partners) van je ouders bijvoorbeeld bij elkaar tesamen met hen.

Alle broers en zussen (met partners) van je toekomstige schoonvader bij elkaar tesamen met hem (en eventuele partner).

Alle broers en zussen (met partners) van je toekomstige schoonmoeder bij elkaar tesamen met haar (en eventuele partner).

En de eretafel voorzie je voor jezelf, je broers en zussen (en partners) en je getuigen (en partners).

Je kan natuurlijk wel zorgen dat de tafel van je ouders en companie bijvoorbeeld de tafel naast jou is.

Bij ons marcheert het en er heeft nog nooit iemand moeilijk over gedaan.
En uiteindelijk: Zo'n zitplaats is enkel maar voor 't eten, hé!
Op de receptie en achteraf doe je nog je zin.



chris
5-7-2013
 Meld misbruik2-3-2013 10:37:49

onze ouders zitten ook niet bij ons aan tafel. Het zijn tafels van 8, en met onze getuigen zitten we al aan 7. Je moet gewoon zorgen dat iedereen een beetje bij iemand zit met wie ze overeen komen, dat is volgens mij het voornaamste.



Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik2-3-2013 18:01:47

Ik zit ook met gescheiden ouders, mijn verloofde de zijne zijn nog samen dus wij hebben 3 tafels... eentje met mijn verloofde zijn ouders die we mengen met hun familie (tantes , nonkels en grootmoeder van mijn verloofde)... dan een tafel met mijn mama (+tante, nonkel, zus, grootmoeder) en dan mijn papa en stiefmama (met vrienden van hen) Wijzelf zitten in een zetel in het midden van de zaal :-)



Evy
18-5-2013
 Meld misbruik3-3-2013 7:15:15

Na jullie mening en wat besproken te hebben met mijn ventje zal het dus ook zoals bij Nathalie worden. De eretafel met de getuigen en dan nog 3 tafels met de ouders en hun broers en zussen. Deze dan weliswaar rond onze tafel zodat onze ouders toch nog steeds dicht bij ons zitten. Bedankt voor de tips.



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik3-3-2013 14:21:57

Ach Evy, weet je, mijn ouders zijn nog samen en tellen enorm voor me. De ouders van mijn aanstaande daarentegen zijn gescheiden en zijn mama kan de papa niet meer ruiken of zien.

Ik heb er geen problemen mee om mijn ouders aan onze tafel te vragen, en zijn ouders niet. Ze kennen het probleem, en begrijpen dat het geen kwestie is van favoritisme - het is nét om rekening te houden met HUN probleem, dat geen van beide aan de eretafel zit. Ze hebben er begrip bij dat mijn ouder daar niet voor moeten opdraaien en dat zij wél bij ons zullen zitten.

Moeilijk he... wij zijn elkaars haar aan het uittrekken voor de uitnodigingslijst :p... tafelschikking wordt wellicht ook nog lachen ;-)



Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik5-3-2013 19:43:52

Bij ons is de eretafel de tafel met onze vrienden.
grtz


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...