Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Villa Verdi - Sint-Denijs-Westrem

  1-3-2013 19:36:36
Ik zit hier vaak als fotograaf op dit forum, maar 5 juli is het zover...ik ga zelf trouwen :-)
Vanmiddag mijn kostuum gaan bestellen bij Villa Verdi in Sint-Denijs-Westrem
Ik heb niet het perfecte figuur... ideaal dus om bij hen aan te kloppen... Een supervriendelijk koppel, heel veel kennis van zaken....prima service...

Eind maart is het kostuum klaar!

Alles wordt dus op maat gemaakt, hier een cm meer, daar een cm minder...zodat het perfect tot zijn recht komt... in gewone winkels heb je vaak dat het niet perfect past, zeker niet als je geen 'modellenfiguur' hebt..

Als je het mij vraagt: een aanrader!

Greetz,
Christ
www.christvilez.be

Christ

Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1214


Jarne

 Meld misbruik1-3-2013 21:43:30

Dag Christ

Proficiat met jullie voorgenomen huwelijk! Nu kan je ook het huwelijk eens van een andere kant bekijken! :-)

Alle gelukwensen en vergeet zeker de fotograaf niet! ;-)

Groetjes
Jarne
JDesign




Christ

 Meld misbruik1-3-2013 22:26:44

Dank je wel!
Greetz,
Christ



B.

 Meld misbruik2-3-2013 12:33:36

Heb daar mijn trouwkostuum ook gekocht.
Uitermate tevreden van ... zeker als je zoals je vest een of 2 maten groter moet zijn als je broek. Een confectiekostuum moeten ze dan quasi helemaal uit elkaar halen om alles op elkaar aan te passen.



Cassandra
25-4-2014
 Meld misbruik2-3-2013 18:29:51

Wat leuk om te horen dat je zelf gaat trouwen :) veel geluk toegewenst!



rozelien
24-8-2013
 Meld misbruik2-3-2013 19:35:44

Hey,

Wij zijn er vandaag ook geweest, bedankt voor de tip

groetjes,
Rozelien



Christ

 Meld misbruik2-3-2013 20:11:27

@ Cassandra: dank je wel!



Christ

 Meld misbruik2-3-2013 20:31:45

@ Rozelien: en iets gevonden?



rozelien
24-8-2013
 Meld misbruik3-3-2013 13:51:01

Mooie dingen gezien maar nog niet definitief beslist :)



anouk
10-8-2013
 Meld misbruik3-3-2013 16:28:59

Mijn vriend heeft vorige week zijn kostuum daar ook gekocht. Zeer vriendelijke mensen en erg professioneel. Wij vinden het ook zeker een aanrader!



Dorine

 Meld misbruik3-3-2013 19:49:42

Dikke proficiat!
Alsook proficiat met de aankoop van je kostuum. Hier waren ze met drie die hun kostuum daar lieten maken en.....SUPERTEVREDEN!!! En zo mooi afgewerkt, man man man.

Geniet van je dag!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info