Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaringen kostuums huren

  28-2-2013 16:26:45
Hallo

Wij willen maandag gaan kijken waar we kostuums gaan huren voor manlief en de mannen van de suite. We hebben 3 adressen op het programma staan: Style Tailors in Brasschaat, Ducheyne in Berchem en De Ceremonie in Antwerpen.
Iemand ervaring met één van deze drie? Ik veronderstel dat we daar wel eens gewoon kunnen langsgaan zonder afspraak op een maandag?
We zouden graag eerst op verkenning gaan en prijzen, service,... vergelijken voor we daar met 9 mannen binnenvallen

Vanessa
31-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 864


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik28-2-2013 20:41:23

wij hebben ervaring met ducheyne en de ceremonie. Ik vind persoonlijk de ceremonie de beste van de 2 voor een huwelijk. Zij zijn iets 'moderner' van geest en hebben ook iets meer opties als je een specialleke wil omdat zij ook samenwerken met de opera in antwerpen. Ducheyne vond ik nogal stoffig en ken ik vooral van de galabals van vroeger enz. Wel makkelijker bereikbaar.
Ik dacht dat de prijzen ongeveer hetzelfde zijn.
Je moet ook niet allemaal samen gaan hoor. Bij ons is de suite ieders apart gegaan en hebben ze het gewoon allemaal op onze rekening gezet en moesten wij gewoon betalen.



nicole
10-8-2013
 Meld misbruik1-3-2013 6:35:50

hallo Vanessa,
wij zijn in sint-niklaas geweest bij herenmode De Waele.
Daar heb ik de kostuums voor de mannen gehuurd.
Zeer behulpzaam.
groetjes,nicole



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik1-3-2013 15:29:39




Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik5-3-2013 16:19:11

Bedankt voor de reacties.
St-Niklaas is voor ons een beetje te ver uit de richting, die hebben we niet gedaan.
Voor de rest bij de drie die we in gedachten hadden langsgeweest.
Ceremonie was zeker ok maar ventje vond daar niets naar zijn smaak.
Style Tailors in Brasschaat was ronduit onbeschoft. Toen ik zei dat we voor de hele suite driedelig wilden, zei ze: maar dat wordt niet gedaan hoor madam. So what, als wij da nu willen? We werden er buiten gekeken. En na een kort gesprek: wil je dan nog iets passen of niet? Ik moet wel zeggen dat zij zeer lage prijzen hadden.
Uiteindelijk bij Ducheyne ons goesting gevonden. Winkel ziet er idd wat oud en stoffig uit maar wij vonden er mooie kostuums met de modernste snit (lees mooi gecentreerd) en 3-delig voor heel de suite was heel normaal hier Mevrouw zeer beleefd en vriendelijk. Ook zeer mooie dassen. Voor ons een aanrader!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...