Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite

  31-10-2006 15:00:56
Hey,

gisteren zijn we langsgeweest bij onze ceremoniemeester. Die vroeg ons of onze getuigen ook meeliepen in de suite. Voor m'n vriend was dit niet moeilijk, z'n zus is zijn getuige. Maar van mij is het m'n vriendin. Ik had graag gehad dat zij ook meeliep in de suite maar m'n vriend vindt dit een beetje raar en zegt dat ie dat ook nog nooit gezien heeft.
Ik vind het toch ergens wel belangrijk dat ze zal meelopen in de suite maar langs de andere kant is het inderdaad vaak enkel de dichtste familie die meeloopt.
Wat zouden jullie doen?

Groetjes

Evelien
8-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1087


Katrien
18-11-2006
 Meld misbruik31-10-2006 15:29:19

Hey Evelien,


Ik zou die ook laten meelopen in de suite. Ze gaat toch niet zelf naar het gemeente huis (en kerk) rijden. Ze zal er de ganse dag bij zijn en ze is voor jou toch een belangrijk persoon die dag. In ons geval zijn het telkens onze broers die getuige zijn dus dat is wel makkelijk. Ik hoop dat je eruit raakt. Veel succes nog.

Groetjes,
Katrien



Tine
11-11-2006
 Meld misbruik31-10-2006 15:51:06

Wij hebben beiden een vriend(in) als getuige, en die lopen ook beiden (met hun partner) in de suite! Ik vind dat helemaal niet raar, ik zal aan mijn getuige die dag waarschijnlijk veel meer hebben dan aan mijn broer!

Groetjes,
Tine
11/11/06



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik31-10-2006 15:54:55

Hoi,

Toen ik getuige was bij mijn vriendin, liep ik ook samen met m'n vriend mee in de suite. Haar man had zijn broer als getuige.

Ik neem nu mijn neef als getuige en mijn verloofde neemt zijn beste vriend (en niet zijn broer) als getuige en die lopen gewoon allemaal met hun partner mee in de suite. Volgens mij is dat helemaal niet raar. Ik heb nog niet anders geweten.

Groetjes,

Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Christine
30-9-2006
 Meld misbruik31-10-2006 16:06:54

Hey,

Op onze trouw was de beste vriend van mijn man getuige.
En hij heeft gewoon meegelopen in de suite.
Ik vind dat in de suite de dichtste familieleden en de getuigen met partner.

Groetjes,
Christine



Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik31-10-2006 16:07:32

Hallo,

Ook ik ben van mening dat de getuigen mee in de suite (en als het mogelijk zelfs mee aan de eretafel) gaan/zitten.

Bij iedere trouw die ik al heb meegemaakt was het ook zo.

Lobke.



Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik31-10-2006 16:09:14

Hey Evelien,
bij mijn vriend is zijn broer diens getuige en die loopt mee in de suite, zijn kindjes zijn de bruidskindjes, dus die lopen ook mee. Mijn beste vriendin is mijn getuige en die loopt ook mee in de suite hoor! Want anders is het toch maar raar, dan heb ik niemand in die suite. Ik heb alleen nog maar mijn moeder. Mijn vriendin en haar vriend+kindje volgen mij ook de hele dag, dus vind ik dat maar normaal. Anders doe je precies dat ze er niet echt bijhoren.

Dominique
25.11.2006



Els
22-9-2007
 Meld misbruik31-10-2006 16:30:27

Bij ons is het vergelijkbaar; mijn vriend neemt zijn broer als getuige, ik een vriendin (ook al heb ik een zus). Iedereen is dus in de suite; broer, zus én vriendin. Allemaal met partner, vanzelfsprekend. Is gewoon een wagen meer...
Els 22/09/2007



davida
8-9-2006
 Meld misbruik31-10-2006 16:40:35

hey

bij ons was het mijn man zijn beste vriend die getuige was en die heeft meegelopen met ons en die zat bij ons aan tafel ook, ik vind dat wel een beetje normaal hij was tenslotte getuige.

grtjs



freddy

 Meld misbruik31-10-2006 17:47:51

Heeft jullie ceremoniemeester wel voldoende ervaring ? Zijn vraag was overbodig.Davide,Els ,Dominique etc. hebben gelijk.
Succes
fre4@telenet.be
cameraman



annemie
20-7-2007
 Meld misbruik31-10-2006 19:05:06

Hallo,

Wij hebben beiden vrienden als getuigen en ze lopen mee in de suite. Ze rijden ook mee met ons gekozen vervoer.Ze ziiten ook bij ons aan de eretafel. Ze worden in héél onze dag betrokken.

Grtjs Annemie



Evi
18-5-2007
 Meld misbruik31-10-2006 20:26:16

Niet twijfelen,doen gewoon!Je zou er spijt van krijgen achteraf.Stel dat je nu geen broer of zus hebt,als vriendin zal zij die rol best vervullen en het stelt je misschien ook gerust dat ze er heel de tijd bij is.En je vriendin-getuige zal heel vereerd zijn.Bij mij zijn het twee vriendinnen,ik zou het niet anders kunnen bedenken.In de kerk zit zij toch ook mee vooraan,naast jullie.Geniet er samen van!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...