Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ouders van ons zoontje zijn klasje ook uitnodigen?

  27-2-2013 20:24:47
Zoals de titel al zegt weten we eigenlijk niet wat we moeten doen met de ouders van klasgenootjes van ons zoontje, of we ze moeten vragen op ons avondfeest of wordt dit niet gedaan? En de juf?

els
8-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1189


Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik27-2-2013 20:29:03

Ik zou dat precies niet doen, tenzij je die mensen ook echt goed kent en er graag bij wil hebben. Ik denk niet dat dat vaak gedaan wordt, de ouders en/ of kindjes van een hele klas uitnodigen, toch niet voor het avondfeest. Je kan misschien wel de trouwdatum en het uur van de ceremonie doorgeven. Heb al gehoord dat dan de juf met de kindjes ook komt kijken. Maar ik zou vooral doen wat jullie willen.



Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik27-2-2013 20:30:02

Wij doen dat niet!



els
8-6-2013
 Meld misbruik27-2-2013 20:34:43

We trouwen op een zaterdag is dan mss moeilijk om met de kindjes te komen kijken, we kennen een deel ouders goed, en mijn toekomstige zit in het oudercomite, vind het moeilijk



Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik27-2-2013 20:47:49

Ik zit ook in het oudercomité, maar wij gaan enkel de ouders van het beste vriendinnetje van mijn dochtertje vragen omdat we daar een heel goeie band mee hebben en ik ondertussen ook zelf met de mama ga sporten en we soms ook dingen samen doen met de kindjes. Mijn zoontje gaat nog niet zolang naar school en daar hebben we nog geen hechte band met de ouders van de andere kindjes van zijn klas. Wij trouwen op een zaterdag, maar gaan op vrijdag ijsjes naar de klassen van onze kindjes brengen. Wij hebben dit op de ouderavond aan de juffen gevraagd en ze vonden dit allebei geweldig!



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik27-2-2013 22:27:27

Hallo,
Ik vraag enkel de ouders waar ik zelf een goede band mee heb en een paar goede vriendinnetjes van de kinderen.



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik28-2-2013 11:30:23

Ik zit zelf ook in de ouderraad. Ik heb al mijn "collega's" van de ouderraad met hun partner en kinderen op de receptie gevraagd. Een aantal van die kinderen zitten bij mijn zoontje in de klas, de rest kent hij ook, het is maar een kleine school.
De andere ouders die in de ouderraad zitten, ken ik natuurlijk goed, vandaar dat we ze uitgenodigd hebben. We hebben ook even overwogen om ze 's avonds uit te nodigen, omdat we ondertussen één vriendenbende geworden zijn, maar dan zou het zonder kinderen geweest zijn. En omdat het ons leuker leek dat er voor mijn zoontje ook vriendjes zouden zijn op de receptie, hebben we daarvoor gekozen. Het was ook echt heel leuk :-) Zij zijn trouwens nadien nog allemaal samen gaan eten.

Het is echter geen moment bij me opgekomen om de ouders van zijn klasgenootjes uit te nodigen, noch zijn juf. En omdat we in de paasvakantie getrouwd zijn, heeft hij zelfs niet getrakteerd op school, dat zou ik anders wel gedaan hebben.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...