Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tip make-up

31-10-2006 10:23:12
Hallo,

Vorige week heb ik hier nog een berichtje gepost dat ik niet goed wist wat ik met mijn make-up moest doen. Omdat ik bv liever niet de producten van Mylène had of zo.
Vrijdag was ik toevallig in de Inno in Leuven en daar was net een demonstratie bezig van Guerlain. Daar heb ik me dan eens laten maquilleren. Ik heb gezegd dat ik ging trouwen en dat ik wilde weten wat ik met mijn make-up kon doen. Wel, dat meisje heeft me heel mooi opgemaakt. Ze heeft ook heel veel tips gegeven en zei dat ik me niet moest laten opmaken, maar dat ik dat gerust zelf kon doen, als ik maar wist hoe het moest. Ik heb dan enkel de oogschaduw van Guerlain gekocht, want al die andere dingen had ik wel, fond de teint, poeder, blush, mascara...
Thuis heb ik het zelf eens geprobeerd en het is me echt goed gelukt. Mijn schoonmoeder merkte zelfs op dat ik heel goed geschminkt was. Het is een tip voor diegenen die het liever zelf doen. Even informeren in de parfumerie of er iemand komt maquilleren en een afspraak maken.

Franciska
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 308

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik31-10-2006 16:05:26

Bedankt voor de tip! Ik denk er immers ook over na van het zelf te doen. Moet ik dan vragen aan een winkel van Guerlain wanneer er iemand komt maquilleren? Die geeft je op dat ogenblik dan de nodige info en maquelleert je dan eens bij wijze van test?
Zou heel goed zijn!

Is er ergens zo een winkel in de buurt van Gent?

Nogmaals bedankt!
Lobke.

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik31-10-2006 16:28:41

dag Lobke

Als je van Gent bent kan je ook in de Inno eens gaan kijken op de parfumerie afdeling. Daar staan alle standjes van de merken, Chanel , Yves Saint Laurent , Guerlain etc, en per stand is er een verantwoordelijke, kan je daar eens aan vragen. Of anders in de Ici Paris Xl zijn er ook demonstraties , of de meisjes zelf kunnen je ook maquilleren als je dat wenst. Veel succes , Groetjes Christel

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik31-10-2006 16:46:02

Dat wilde ik dus ook antwoorden. Gewoon in de Inno eens gaan vragen wanneer er maquilagesessies zijn of in Paris XL.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...