Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer

  27-2-2013 14:48:54
We waren eerst van plan alles met de eigen wagen te doen (geen verre verplaatsingen, we wonen op max. 1km van kerk en gemeentehuis), maar nu begin ik te twijfelen. Ik zou het eigenlijk vooral willen doen om mijn verloofde te plezieren, die dan eens in een speciale auto zou kunnen rijden (denk bmw z4 toestanden) en het zou natuurlijk leuk staan zo te arriveren en enkele foto's tijdens de shoot te kunnen maken ermee. Nu mijn vraag: waar kan je, betaalbaar! (zit dus oorspronkelijk niet in budget), zo een wagen huren? Liefst regio Oost-Vlaanderen, Gent. Iemand die hier aanraders kan plaatsen? Alvast bedankt!

Natascha
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 932


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik27-2-2013 15:15:35

rondvragen in je kennissenkring; wie weet heeft er wel iemand een vriend of nonkel of vader of ... met zo'n auto en dan kan je er misschien met een goede fles wijn of zo vanaf komen ;-)



Natascha
25-5-2013
 Meld misbruik27-2-2013 15:21:19

haha ja geloof mij dat was ook mijn eerste gedacht, maar ik kan echt niemand bedenken in onze kenniskring die zo'n wagen heeft... jammer tzou een ideale oplossing zijn uiteraard...



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik27-2-2013 19:33:43

Mss eens in de garage gaan vragen voor een testritje... ;-)
Of je mss een auto kan huren voor die dag of dat ze dat kunnen invullen als testrit...
Ik weet dat vrienden van mij getrouwd zijn in de auto van de garage. Was wel van hun eigen garage maar ze zijn met een testrit getrouwd om het zo maar te zeggen..
Mss maar een idee..
Succes met de zoektocht
x



Elsie
28-7-2012
 Meld misbruik28-2-2013 22:25:46

Wij hebben een zwarte audi tt, exclusive line. Is het zoiets dat je zoekt?



Natascha
25-5-2013
 Meld misbruik1-3-2013 9:33:45

hey, liefst een witte wagen eigenlijk, maar ja zoiets :-)



Elsie
28-7-2012
 Meld misbruik9-3-2013 0:07:29

Aan een witte kan ik je niet helpen, heb enkel een zwarte :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...