Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Naamkaartjes

  26-2-2013 11:27:13
Hallo allemaal

Ik heb een beetje hulp nodig met het maken van de naamkaartjes voor op de tafels. Elke tafel krijgt bij ons een andere kleur, die te maken heeft met ons thema. Ik heb dus ook voor elke tafel naamkaartjes gekocht in de juiste kleur (de standaard naamkaartjes die je vindt in de ava). Maar om deze wat feestelijker te maken, wil ik de naam drukken op kalkpapier en dit bevestigen aan het kaartje. Nu ben ik nog op zoek naar manier om het kalkpapier te bevestigen aan het kaartje. Met lijm zou dit niet mooi zijn, aangezien je er kan doorzien. Ik zoek dus iets in de aard van een splitpen ofzo, maar dan mooier. In de ava heb ik al gekeken, maar dan vond ik niets bruikbaar. Hopelijk heeft er iemand een leuk idee!

groetjes,

Karen

Karen
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1149


Joke
25-5-2013
 Meld misbruik26-2-2013 14:13:55

Het is misschien een gek idee, en ik weet ook niet wat je thema is, maar met een klein knopje lijkt me dit heel mooi. Je kan het knopje er aan naaien of misschien nog makkelijker is dat je het kalkpapiertje vastlijmt (enkel op de plek waar het knopje er overkomt) en dan het knopje op datzelfde plekje lijmt.

Ik vind het idee van een kalkpapiertje er over heel tof!

Je kan natuurlijk ook het kalkpapiertje bevestigen met een mooi lintje. Als je dat in het midden hangt en dan er een mooi strik van maakt, kan dit ook heel mooi zijn.

Veel succes!



Sandy

 Meld misbruik26-2-2013 18:52:36

Bij Boekenvoordeel hebben ze splitpennen in verschillende vormpjes (o.a. hartjes) en kleuren



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik26-2-2013 19:27:22

Idd (wat Sandy zegt), kijk eens bij de action. Ze hebben daar ook van die frulletjes om vanalles zelf te knutselen. Groetjes.



Karen
25-5-2013
 Meld misbruik4-3-2013 23:35:13

Hoi

Even laten weten dat ik vandaag in de Banier heel leuke splitpennen heb gevonden (een action is hier niet in de buurt), dus ik blij! :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...