Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Isabel

30-10-2006 20:01:32
Hoi,
Ik was bij Pierre-Yves om 15u45 buiten, we hadden een afspraak om 13u, dus het zal waarschijnlijk iemand anders geweest zij die je gezien hebt.
Ik mag op 18 januari om 9u30 terug. Wanneer trouwen jullie? Wij de 25ste augustus.
Heb je ook een sluier geprobeerd?
Ik heb er één in m'n haar gehad van welgeteld 400 euro. Ik was geen voorstander van sluiers, maar toen ze me die toonde was ik verkocht. Ik word wel "getrakteerd" door m'n ouders, die ook weg waren van de sluier, maar vind dat veel geld hoor. Hij was wel prachtig.
Groetjes

Valerie
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 302

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik2-11-2006 13:11:08

Hey Valerie,
Wij trouwen op 01/09/07.
Ik moet wel op 28 december al terug gaan voor de eerste pas. Ik vind dit nogal vervelend, ik moet tegen dan mijn schoenen hebben, maar waar moet ik in de winter zomerschoenen vinden?! Enkel bij Pierre Yves zelf dus. Volgens mij zijn dat trukken zodat je daar ook schoenen zou kopen.
Ik heb geen sluier gepast. Ik denk niet dat ik dat moet hebben. Mijn kleed is al een gift van mijn ouders, ik durf daar dus niets meer bovenop vragen hoor... :p
Mag ik vragen hoe je kleed noemt?
grtz!

Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik2-11-2006 15:04:09

Hoi Isabel,
Ik wist niet dat die kleedjes een naam hadden, ik weet dus niet hoe het noemt. Het is trouwens een rok met bustier, de rok heeft een sleepje en er wordt een hele fijne bloem bij gemaakt in voile en zijde. Heel eenvoudig!!
Leuk é, ik krijg mijn kledij ook van mijn ouders, maar zij vonden die sluier wel mooi, maar denk niet dat ik het ga doen.
Ja, ik moet ook schoenen en een bandeau BH meehebben, die BH is geen probleem maar schoenen is een andere zaak.
Zaterdag mag ik met mijn achternicht nog eens naar de winkel om haar mijn kledij te tonen. (heb geen broers en zussen, mijn ouders ook niet en zij is trouwens als een zus en bovendien ook getuige) We gaan er een dagje Aalst van maken en ondertussen gaat zij me helpen om op zoek te gaan naar schoenen.
Bij Pierre-Yves zelf heb ik mooie schoenen gezien, maar het kleed was besteld en ik kon mijn plan trekken voor de schoenen, ik ga dan liever ergens anders op zoek. We zullen vast en zeker wel iets vinden.
Van waar ben jij eigenlijk?
Ik ben van Waarschoot.
Groetjes

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik3-11-2006 8:29:07

Ik ben van Aalst. Mij hebben ze bij Pierre Yves wel geholpen voor de schoenen, maar zo opdringerig he!
Bij mij is het ook nen rok met top. Rok is Tiamon (of zoiets) en top is zimbabwe. Bij is alles ook héél simpel. K ben niet zo voor die frulletjes... :-)
Je mag me mailen hoor! Das mss makkelijker... :-)
Isabel_Hans_trouwen@hotmail.com

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...