Terug naar overzicht
Hey Valerie,Wij trouwen op 01/09/07.Ik moet wel op 28 december al terug gaan voor de eerste pas. Ik vind dit nogal vervelend, ik moet tegen dan mijn schoenen hebben, maar waar moet ik in de winter zomerschoenen vinden?! Enkel bij Pierre Yves zelf dus. Volgens mij zijn dat trukken zodat je daar ook schoenen zou kopen.Ik heb geen sluier gepast. Ik denk niet dat ik dat moet hebben. Mijn kleed is al een gift van mijn ouders, ik durf daar dus niets meer bovenop vragen hoor... :pMag ik vragen hoe je kleed noemt? grtz!
Hoi Isabel,Ik wist niet dat die kleedjes een naam hadden, ik weet dus niet hoe het noemt. Het is trouwens een rok met bustier, de rok heeft een sleepje en er wordt een hele fijne bloem bij gemaakt in voile en zijde. Heel eenvoudig!!Leuk é, ik krijg mijn kledij ook van mijn ouders, maar zij vonden die sluier wel mooi, maar denk niet dat ik het ga doen.Ja, ik moet ook schoenen en een bandeau BH meehebben, die BH is geen probleem maar schoenen is een andere zaak.Zaterdag mag ik met mijn achternicht nog eens naar de winkel om haar mijn kledij te tonen. (heb geen broers en zussen, mijn ouders ook niet en zij is trouwens als een zus en bovendien ook getuige) We gaan er een dagje Aalst van maken en ondertussen gaat zij me helpen om op zoek te gaan naar schoenen.Bij Pierre-Yves zelf heb ik mooie schoenen gezien, maar het kleed was besteld en ik kon mijn plan trekken voor de schoenen, ik ga dan liever ergens anders op zoek. We zullen vast en zeker wel iets vinden.Van waar ben jij eigenlijk?Ik ben van Waarschoot.Groetjes
Ik ben van Aalst. Mij hebben ze bij Pierre Yves wel geholpen voor de schoenen, maar zo opdringerig he!Bij mij is het ook nen rok met top. Rok is Tiamon (of zoiets) en top is zimbabwe. Bij is alles ook héél simpel. K ben niet zo voor die frulletjes... :-)Je mag me mailen hoor! Das mss makkelijker... :-)Isabel_Hans_trouwen@hotmail.comGroetjes