Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen in een tent

  26-2-2013 10:38:30
Hey,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met trouwfeest in een tent? en hoeveel dit ong kost?

Marjan
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1765


Sarina
17-8-2013
 Meld misbruik26-2-2013 10:55:47

Hoi Marjan,
Wij wilden eerst ook trouwen in een tent in onze tuin. We hadden hier dan ook offertes voor gevraagd om een tent te huren. Dat kwam alleen al voor de tent en vloer uit op een 1500-3000 euro. Dan had je nog geen toiletten, stroom, tafels, stoelen, borden, toog, licht, geluid, enzovoort.
We vonden dit nogal aan de dure kant en hebben dat idee maar van ons af geschoven, dik tegen onze zin in. Maar uiteindelijk geen spijt gehad van onze keuze als je naar het budget ziet :)
Maar als je hier het budget voor hebt en een goede planning, doen zou ik zeggen :)




Ronait
24-7-2013
 Meld misbruik26-2-2013 13:10:41

Hey Marjan,

een vriendin van mij is vorig jaar naar een trouwfeest in een tent gegaan. Ze vond het prachtig qua decoratie, maar vond het naar het einde van de avond toe wel koud worden. Blijkbaar is het niet zo makkelijk om de tent goed warm te houden.

Succes nog met de planning!



britt
31-8-2013
 Meld misbruik26-2-2013 13:52:03

Dag Marjan,

Waarschijnlijk niet het antwoord waar je op hoopt. Ook wij hadden wilde plannen, een tent in het midden van een bos. Ofwel moet je het ontzettend basic houden of anders is het echt niet te betalen.
Er is niets mis met basic, maar wij zijn van mening dat we maar één keer trouwen, we zullen de tent wel houden voor wanneer we een jubileum mogen vieren
Minder stress voor onze speciale dag (en meer budget voor de leuke hebbedingetjes op deze dag!)



lore
10-8-2013
 Meld misbruik26-2-2013 13:53:03

hey,
wij trouwen ook in een tent, en idd het kost meer als in een zaal.
maar wij wouden doen wat wij heel graag wilde, we trouwen tenslotte maar 1 keer, dus wij zijn ervoor gegaan :)
er zijn idd wel kleine dingen waar je rekening mee moet houden.
het ligt er ook al aan wat voor tent je wil, als het echt een witte kadertent moet zijn betaal je meer dan als het een tent me gele en witte strepen mag zijn.

je moet hier en daar maar even informeren,
veel succes



sofie
15-9-2012
 Meld misbruik26-2-2013 15:13:17

Wij zijn getrouwd op 15/9/2012 in een witte kadertent.
In één woord zaliggggggg...... Ik zou het nooit anders doen.
voor budget en dergelijk mag je altijd mailen nr. sofie_breemans@msn.com
groetjes sofie



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik26-2-2013 18:55:38

Ook niet te vergeten, je hebt werkkrachten (personeel) nodig. Installatie van uiteenlopende zaken, uitschenken van drank, opruimen,...
Deze mensen moeten bereid zijn te werken én je moet ze ook betalen.
grtz www.discovideo.be



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik26-2-2013 20:06:42

Een collega van mij is vorig jaar getrouwd in een circustent. Het was toen ijskoud (eind april) ondanks vele vuurtjes. Ze hadden gigantisch veel werk gehad met de decoratie. Ik weet hun prijs niet maar de tent stond er al voor een scoutsfeest en ze hebben ze zo een weekje langer kunnen laten staan. op het terrein waren zo dus ook toiletten. Misschien is er in de buurt ook zo iets en kan je het op een akkoord gooien. Als je gewoon van een tent houdt kan je eens zien In Nijlen De Beemden.



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik27-2-2013 16:26:30

MIJN DROOM...was een spiegeltent,maar.. kwam ik gauw op terug ik kan er in mijn rolstoel niet veel in ..doen,was gaan testen bij een optreden van mijn favoriete groepje......het decor ,was hemels mooi en nostalgisch...ECHT WOW...maar kon me niet veroeren anders viel ik een etage lager,maar PRACHTIG!!! EN NAAR TOILET...kon ik ook niet,mobiel toilet,smalle wckes...dus da verdween vlug uit mijn zieltje...



Sarah
4-6-2011
 Meld misbruik1-7-2013 12:07:07

Dag Marjan,

Ons trouwfeest vond plaats in de tent van De Beemden (Nijlen). Heel vriendelijke mensen en het budget vonden wij eigenlijk best meevallen! Voor foto's en/of prijzen mag je me mailen.

Het was echt een fantastisch feest! Er is ook een mega dessertenbuffet met snoeppotten enzo! Iedereen spreekt nog over het dessertenbuffet :-)

Wij hadden wel super warm weer die dag, de warmste dag van het jaar zelfs :-) Maar ze zijn wel voorzien met vuurkanonnen om de gasten warm te houden.

Groetjes,
Sarah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info