Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ivoor kleurig hemd voor tiener

  25-2-2013 12:48:50
Hey bruidjes,
Voor mijn zoon van 14j. ben ik op zoek naar een ivoor kleurig hemd.
Ik heb al via d-moda nl eentje besteld maar deze was te klein en een grotere maat (> 164) hebben ze niet. Op humpiedump staan er ook wel maar max tot maat 170. Nu ben ik aan het twijfelen of ik dat daar zou bestellen. Bij d-moda nl mocht ik het terugzenden, op eigen kosten, en zouden ze me het geld terugstorten. Het hemdje koste 14€ maar de verzendkost om het terug te sturen is 12€ . Als het bij humpiedump ook nog te klein is, zit ik wel met 2 hemden die ik niet kan gebruiken en ondertussen 30€ armer.
Iemand een idee in welke winkel ik dit zou vinden zodat hij het kan passen?
Groetjes

Mieke
27-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 655


Kathleen
21-6-2013
 Meld misbruik25-2-2013 12:53:10

Ik ben geen ervaringsdeskundige wat betreft kleren voor kinderen, maar waarom kijk je niet naar een kleine mannenmaat? Die kan je vast op diverse plaatsen bestellen waar je het ook kan terugsturen...



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik25-2-2013 13:22:04

Mijn zoon van 15 heeft zijn hemd in een Small bij de mannencollectie van Hugo Boss gevonden. Ze hadden daar ook ivoorkleurige hemden.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik25-2-2013 20:31:27

Mieke, neem eens de maten van je zoon op (zoals beschreven op de website van Humpiedump) en mail/bel hen even om te horen wat je dan best bestelt. Wij zijn er in de kerstvakantie geweest en ze helpen daar echt goed naar maatjes toe. Zo moet je niet nodeloos bestellen en/of terug versturen. Mijn zoon heeft voor T-shirts normaal een 110 en voor hemdje hebben we een 116 moeten nemen (voor de schouders).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...