Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkskaars

  29-7-2003 19:28:50
Kan iemand vertellen waar je een huwelijkskaars kan kopen? Liefst in de omgeving van Antwerpen.
Ook leuke ideetjes welkom


30-8-2003
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1263


Vanessa
2-4-2004
 Meld misbruik30-7-2003 8:16:46

Bruidsparadijs Kapellen - Brasschaat !
www.bruidsparadijs.be



Evi
23-8-2003
 Meld misbruik30-7-2003 9:47:06

Wij zijn ook naar het Bruidsparadijs gaan kijken, maar wij hebben daar helemaal niets gevonden.
De kaarsen zijn er super duur ( gemakkelijk 75 tot 100eur) en wij vonden ze verschrikkelijk ouderwets.
Wij hebben onze kaars in een gewone kaarswinkel gekocht ( Parafinne; is zo'n winkelketen) en daar kan je een kaars uitkiezen die je mooi vindt, en daar laten ze dan je namen en je huwelijksdatum inzetten.
Zo heb je een kaars die je zelf mooi vindt en die helemaal niet ouderwets is, en ze kostte ons geen 20EUR.




An
10-10-2003
 Meld misbruik1-8-2003 17:33:31

Ik ben zelf ook van Antwerpen maar heb toch de moeite gedaan om naar Scherpenheuvel te gaan. Ik heb onze kaars daar gekocht voor € 25,00 met onze naam en datum in.



Ellen
30-12-1899
 Meld misbruik13-8-2003 8:55:22

Hey
Wij hebben onze huwelijkskaars in de Rozenbergabdij gekocht in Waasmunster. Een van de nonnetjes daar bewerkt ze. Ze zijn er helemaal niet duur en in verschillende formaten te verkrijgen. Je kan ook zelf kiezen wat ze er allemaal moet op zetten en in welk lettertype je namen en datum moeten.
Wij hebben er een hele grote kaars van ongeveer een meter hoog gekocht voor 32 euro! Er staan twee ringen op, een kruisje, onze namen en de datum!

Veel succes ermee en denk eens aan ons morgen, want dan is voor ons de grote dag!!
Groetjes
Joeri en Ellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...