Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitekledij

  25-2-2013 11:06:13
Hey,
Iemand ervaring met Scarpellini (Oostende) wat betreft kledij voor de suite?
Ik heb bruidsmeisjes van rond de 25 die nog op zoek zijn naar een jong, stijlvol kleedje dat ze nadien nog kunnen dragen.
Is Scarpellini de moeite om te bezoeken? Iemand die nog winkels kan aanraden?
Bedankt!

Natascha
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1387


Liesbeth
29-6-2013
 Meld misbruik25-2-2013 11:46:04

Mijn schoonzus en nicht zijn in het verleden al naar Scarpellini geweest en waren daar niet echt tevreden. Mijn schoonzus had daar een suitekleed gekocht en na een maand bleek ze zwanger te zijn. Ze vroeg of ze een ander kleed mocht kopen en dat kon niet zijn. Ze heeft het eerst gekozen kleed meegekregen naar huis zonder discussie.
Mijn nicht heeft daar vorig jaar haar suitekleed gekocht en heeft veel meer betaald of dat ze eerst gezegd hadden.
Voor mijn huwelijk zijn mijn zus en schoonzus naar La Sposa geweest in Roeselare. Ik heb ook al veel goede dingen gehoord van Bruidskledij Steven in Torhout.



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik25-2-2013 12:01:53

Als je streek van Oostende bent, zou ik eens kijken in Azzuro. Daar hebben ze ook suitekleedjes en cocktailjurkjes. Cocktailjurkjes vind ik persoonlijk mooier bij deze leeftijd dan suitekleedjes... Mijn zus (23 jaar) heeft ook haar kleedje voor onze trouw daar gekocht, en heel tevreden van!



cathy
12-7-2013
 Meld misbruik25-2-2013 16:03:49

ik ben al naar beiden geweest en in scarpellini hadden ze meer keuze en veel vriendelijker,
azzuro vond ik maar niks,zeker niet als je de oude dame hebt.in scarpellini is er ook een outlet.
bij steven ben ik ook geweest en heel vriendelijk geholpen geweest,ook qwa uitleg en keuze.
ik denk wel dat scarpellini iets duurder is dan steven.
bij robel roeselare ook heel vriendelijk en behulpzaam,en redelijk keuze.



Kat
7-9-2013
 Meld misbruik26-2-2013 19:57:37

Mijn trouwkleed komt van scarpellini, en heb daar toen ook veel suitekledij gezien. En de mensen zijn daar supervriendelijk. Echt een aanrader!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...