Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuums la sposa outlet

  24-2-2013 21:35:37
Hallo,

Wie heeft er al eens gaan kijken naar de kostuums bij la sposa outlet ? of er al eentje daar gekocht ?
Viel het wat mee ? de keuze, de prijs ?


Inge
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1605


Elke
4-5-2013
 Meld misbruik25-2-2013 9:51:08

Wij zijn daar geweest op zoek naar een passend kostuum. Maar mijn verloofde heeft een kleine maat en wou een kostuum die hij later nog kon dragen en dat vonden we daar niet. Er was niets voor zijn model en grootte, alles had een recht model. Hangt er dus vanaf wat af zoekt. Echte trouwkostuums hangen er in ieder geval wel.



Inge
20-7-2013
 Meld misbruik25-2-2013 14:39:14

@ elke, hoeveel was de prijs ongeveer voor de kostuums ?



Elke
4-5-2013
 Meld misbruik25-2-2013 15:28:12

Als ik mij goed herinner was dat tussen € 300 en € 500 voor een volledig kostuum (wel zonder hemd). Wij zijn uiteindelijk naar Adonis gegaan en hebben daar een Hugo Boss kostuum gekocht voor € 550 in de solden.



Karin
30-3-2013
 Meld misbruik25-2-2013 17:53:13

wij zijn ook bij la sposa geweest maar er was niet veel keuze. We hebben alles in Maas Machelen village gevonden. 3-delig kostuum met hemd, das en schoenen voor600€.



Karin
30-3-2013
 Meld misbruik25-2-2013 17:53:52

Maas mechelen moest dat dus zijn :)



Kaat
24-8-2013
 Meld misbruik23-4-2013 18:22:21

Wij zijn achter een trouwkostuum geweest.. en het gevonden! Het hangt idd af van wat je wilt! Prijs ook, hebben €250 betaald voor volledig kostuum, uitgezonderd hemd!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info