Terug naar overzicht
Leuk nieuws!Mag ik zo indiscreet zijn om te vragen wat je ongeveer betaald hebt?Ik zie de kleedjes van PY dolgraag, maar ik vrees dat ze te duur zijn voor ons budget...Wanneer trouw jij overigens?BedanktAnnelies14-7-7
hoi Annelies,Ik trouw op 25.08.2007.De totale prijs was 2080 euro, zonder een sluier waar ik nog over twijfel, die was 400 euro.Ik zou zeker eens langs gaan, weet zeker dat er voor elk budget iets is. zeg gewoon vooraf dat je helemaal weg bent van die kledij en ook wat je budget is, dan weten ze al wat ze je kunnen presenteren.Groetjes
Dag Valerie,Het zou kunnen dat we elkaar daar zaterdag gezien hebben. Ik was er rond 17.00 uur. Ik heb mij ook laten verleiden door één van zijn eigen creaties... Ze zijn niet goedkoop, maar zoals je zegt, zijn kleedjes zitten heel makkelijk!Wanneer mag je de eerste maal gaan passen? Ik op 28 december, terug om 17uur.Groetjes,Isabel
Ik was gisteren op de Huwelijksbeurs in de Waerboom en daar stond Pierre-Yves met een stand. De dame daar zei dat de eigen creaties meestal op 2000-2500 euro starten en dat, afhankelijk van de aanpassingen die je nog wil (maatwerk), het wat stijgt. Vanzelfsprekend is een kleedje uit een bestaande collectie wat goedkoper.Ik vind hun eigen creaties ook super mooi en ga nu donderdag voor het eerst passen.Els22/09/2007
Hallo ierdereen!Ik ben 2 maanden geleden bij Pierre-Yves langs geweest en ze hebben ons daar niet verder dan de ingang laten gaan en vertelde ons dat het veel te vroeg was om een kleed te kiezen!!! En ik denk niet dat ik nog terug zal gaan ze hebben idd mooie kledij maar we hebben speciaal gewacht tot volgend jaar om te trouwen om nog genoeg tijd te hebben om een mooie jurk uit te kiezen en alles te plannen en dan gooien ze je in de eerste winkel al bijna buiten...als het zo voort gaat kunnen we er nog een jaartje bij doen!