Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremoniewagens : range rovers

  24-2-2013 19:10:40
Dag medebruidjes,

Mijne toekomstige heeft een grote voorkeur betreffende het vervoer, geen traditionele ceremoniewagens, maar wel Range Rovers. En zoals elke bruid wil ik mijn bruidegom gelukkig maken.
Ik heb al met verschillende garages contact genomen, maar zonder resultaat. Kent er iemand een firma waar ze deze auto's verhuren? Dit mag met en zonder chauffeur. Eenmaal we de auto's gevonden hebben, vind ik voor de rest wel een oplossing.
Of kennen jullie mensen (met een zwarte Range Rover) die op 31augustus in Antwerpen willen helpen om onze droom in vervulling te laten gaan.
Alvast een dikke merci voor jullie steun, als ik iets kan terug doen lees ik het wel hè

britt
31-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1427


Stijn

 Meld misbruik24-2-2013 19:40:25

hey had je voorkeur naar type ??



britt
31-8-2013
 Meld misbruik24-2-2013 19:59:52

dag Stijn,

Zijn voorkeur gaat uit naar de Range Rover Sport.
De suite bestaat echter uit 6 auto's, dus ik bekijk het niet te eng.
Bv 6 Evoque's (volgens mij is dit gemakkelijker te vinden) zou ook al super zijn.
Ik kijk al uit naar het vervolg.
Groetjes,
Britt



Iris
25-5-2013
 Meld misbruik25-2-2013 6:06:02

Misschien eens rond vragen op 4x4 fora? (Oa vlaanderen4x4.be) Mijn toekomstige is namelijk zot van jeeps in het algemeen en wij trouwen in een land rover defender van een kennis.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...