Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zoek een originele manier om getuigen te vragen

  23-2-2013 17:14:48
Hallo,
We zouden deze maand onze getuigen willen vragen en we zouden dit ook het liefst op een originele manier doen. Mijn vriend en ik hadden gedacht om eigenhandig een brief te schrijven en te posten. Hebben jullie mss nog leuke tips?

Valerie
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 2342


Veronique
24-8-2013
 Meld misbruik23-2-2013 17:49:25

Hier heb een tijdje geleden ook eens zitten snuffelen rond ideeen..
Toen had er iemand een link geplaatst die dan je vraag naar een rebus omzet.. dus ze moeten eerst goed puzzelen om het te weten te komen.. :)
ik ga de link even terug opzoeken en dan post ik hem erbij..

grtjs



Sandra
21-6-2013
 Meld misbruik23-2-2013 19:11:29

Wij hebben onze getuigen een brief met een vacature gegeven .
Echt heel leuk , zo moesten ze eigenlijk solliciteren voor die functie :-) . Onze getuigen vonden dit allemaal zeer leuk ( we hebben er elk 2 ) . Erg toffe reacties gekregen !

Groetjes



Evy
1-6-2013
 Meld misbruik24-2-2013 11:44:54

Zo heb ik mijn beste vriendin als getuige gevraagd:

Mijn vriendin is zot van chocolade dus heb ik een grote chocoladeletter "G" laten maken bij een chocolatier hier in de buurt. En die heb ik haar eerst gegeven, ze keek me vreemd aan "Oke, ja, bedankt..." Haar achternaam begint wel met een "g" maar ze snapte niet goed waarom ik haar dat gaf.
Toen volgde een kaartje (speciaal laten maken voor haar) met het volgende gedichtje:

Een chocoladeletter G,
Je zal denken “Wat ben ik daar nu mee”
De “G” van (naam)
Van Grappig, Guitig, Geweldig of nog iets anders misschien…

Voordat wij op 1 juni 2013 kunnen trouwen moet er veel geregeld zijn.
Niet alleen een locatie en een jurk, een hapje eten is ook wel fijn.
Maar eigenlijk is dat bijzaak, de ceremonie is waar het omgaat,
De reden dat je samen voor die ambtenaar staat.
Natuurlijk hebben wij met ons Ja-woord de belangrijkste taak,
Maar zonder getuige is dat een verloren zaak.
Een getuige gelooft in het huwelijk en zal er stiekem over waken.
Het zetten van de handtekening is dan ook een van de belangrijkste taken!
Voor deze functie vraag je niet zomaar iemand,
Met je getuige heb je een speciale band.
Vandaar dat ik jou nu wil vragen:
Lieve (naam), Wil jij mijn Getuige zijn?

Ze las het kaartje hardop voor, de krop kwam halverwege in de keel en tegen het einde was tranen met tuiten aan het huilen, keischattig!

Succes en laat ons weten hoe je het gedaan hebt!



Veronique
24-8-2013
 Meld misbruik24-2-2013 14:22:09

dit is de site voor de zin om te zetten naar rebus:

http://www.festisite.com/tekst-opmaak/

Je moet wel zorgen dat je rechts bovenaan "rebus" aan klikt..

veel succes



Valerie
7-9-2013
 Meld misbruik24-2-2013 16:15:45

Zeer leuke tips!
De vacature is reeds in opmaak en de rebus zal wss ook wel gebruikt worden!
Bedankt!




Veronique
24-8-2013
 Meld misbruik24-2-2013 19:04:27

Sandra & Valerie: hoe begin je aan zo'n verzoek, want dit lijkt mij ook wel leuk om te combineren..
Waar vind je van deze voorbeelden?



Stijn

 Meld misbruik24-2-2013 19:45:33

hey

je kan er ook veel show rond verkopen

ze apart ontvoeren en naar ergens brengen , en ze pas laten gaan als ze willen getuigen .. als ge da wa versiert is dit een originele manier



mieke
13-7-2013
 Meld misbruik24-2-2013 22:31:32

als jullie een mailtje sturen wil ik wel onze tekst van de rebus wel eens doorsturen.
wij hebben allebei onze broer gevraagd met een rebus en ik moet zeggen dat ze allebei emotioneel reageerden toen ze de rebus opgelost hadden.
we hebben hen dan ook een fles wijn voor de ene en een fles passoa gegeven met de volledige tekst erop
wij hebben wel een persoonlijk tekstje gebruikt.
wie het wil stuur me een mailtje en ik stuur het door!
mieke2007@hotmail.com



Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik25-2-2013 7:11:30

Wij hadden iets gevonden op blokkersite! Een magische mok , vonden het zo tof dat we zijn gaan knutselen ermee.. aangezien onze oudsten 4jaar is kan hij ook al een aardig woordje praten maar ons kleinste dochtertje nog niet echt die komt pas 2in Juni..

Zijn we gewoon de perfecte foto gaan zoeken voor op de mok + tekstje erbij met:
Nonkel .... , / Tante .....,
Mama en Papa trouwen op 12 juli 2014!
Wil jij dan op deze dag mijn papa-/mama 's getuige zijn?
Groetjes Jayden / Groetjes Jayne.

Dit was een zwarte mok en als men er warm water in schenkte kwam er foto + tekst op.
Eentje voor den Nonkel van Jayden en eentje voor de Tante van Jayne, m'n vent z'n broer en m'n zus. :) Hadden dit mooi verpakt en Jayden gaf het af aan z'n nonkel.
Mijn zus is een ander verhaal, die word pas met kerst gevraagd omwille dat ze geen zwijgend mondje heeft en het al zou rondbazuinen van blijdschap en zei is ook een deel gehandicapt dus wil haar deze zorg nog wat besparen :) ze zal alvast een mooi kerstcadeau krijgen ;)

Nog veel succes verder om ideetjes op te doen!



Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik25-2-2013 11:38:31

Ik had verteld dat ik mijn getuige dringend moest spreken.
Dat ik in de problemen was gekomen met de politie en dat ik haar hulp nodig had.

Hier toegekomen had ik de brief van de politie aan haar gegeven om te lezen.

In het begin ging het over een diefstal die ik gepleegd had bij mijn schoonouders en naarmate de brief vorderde merkte je dat het ging om het hart van hun dochter en dat ik haar getuigenis nodig had om mijn schoonouders te overtuigen dat ik er goed voor zou zorgen.





Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik25-2-2013 14:28:52

Wel leuke dingen hier om je getuigen te vragen. Stéphanie jou tektst is geweldig. Deze wil ik ook wel gebruiken bij mijn getuigen. Wil jij mss heel de brief eens doorsturen??? Alvast bedankt. Mijn mailadres is ons_carolientje@hotmail.com
Alvast merci....



ludivine
13-9-2013
 Meld misbruik4-3-2013 20:48:58

Waar vind ik die vacature voor de getuigen? Thx!



Valerie
7-9-2013
 Meld misbruik5-3-2013 9:45:06

Hoi hoi,

Ik heb de vacature voor getuigen al opgesteld. Wie ze wil mag me gerust mailen: valerie.wulfaert@gmail.com.
Wij hebben ze per post verstuurd naar onze getuigen.
We hebben reeds hun CV en motivatiebrief ontvangen, zeer leuk!!




ludivine
13-9-2013
 Meld misbruik11-3-2013 20:06:09

Hey Valerie Ik heb jou een email gestuurd voor de vacature voor ons getuigen maar ik weet niet of je deze goed ontvangen hebt? Dikke merci Ludivine



Valerie
7-9-2013
 Meld misbruik17-3-2013 17:16:02

@ Ludivine. Ik heb dit goed ontvangen en de vacature reeds teruggestuurd. Moest het niet bij je zijn toegekomen, geef zeker een seintje. Dan verstuur ik hem gewoon opnieuw. grts Valerie



ludivine
13-9-2013
 Meld misbruik19-3-2013 20:33:34

Heb hem goed ontvangen dank je wel



Nina
27-7-2013
 Meld misbruik20-3-2013 15:32:44

Ik heb de vraag ' Wil jij mijn getuige zijn?' met porseleinstift op een bord geschreven en mijn getuige uitgenodigd om te komen eten.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...