Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan Hilde en Sigris (versiering kerk)

  30-9-2004 18:25:19
Hé per ongeluk op enter gedrukt en te vroeg verstuurd!

Hallo Hilde en Sigrid, jullie regaeerden op mijn vraag naar versieringen voor de kerk.
Hilde ik ben ook van de streek rond Heist o/d berg dus als je wil mag je me de gegevens van die persoon doorgeven. Wat kostte het?
Sigrid mijn mailadres is liesbet.mortier@tiscali.be

Moest iemand nog een leuk ideetje hebben , is ook welkom!
groetjes
Liesbet


18-12-2004
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1402



8-1-2005
 Meld misbruik5-10-2004 9:09:29

Dag Liesbet,
Sorry voor het late antwoord, ik ben een tijdje afwezig geweest.
De naam van het meisje met de bloemen is Anita Staquet. Je kan met haar telefonisch een afspraak maken om alles te bespreken wat je graag hebben zou. Zij heeft ook talrijke voorbeelden op foto staan, die kan je dan bij haar thuis eventueel gaan bekijken. Ze is zeer lief en je voelt je ook dadelijk thuis bij haar. Ikzelf vind dat heel belangrijk. Ze kan zelfs van elk bloemstukje dadelijk de prijs geven. Zo heb je dadelijk een overzicht van wat het je allemaal gaat kosten en kan je zelf beslissen hoever je in je budget gaan wil. Goed hééé. Veel succes en groetekes van Hilde.




8-1-2005
 Meld misbruik5-10-2004 9:10:53

Hoi Sorry ook te vlug verstuurd : hierbij het telefoonnummer van Anita Staquet : 015-22.03.73.



Hilde
8-1-2005
 Meld misbruik5-10-2004 11:58:53

Hoi Liesbet,
het telefoonnummer dat ik eerder heb doorgegeven zou toch niet kloppen. Ik ga het juiste voor je opzoeken, en dan hoor je nog wel van me.
Groetekes en sorry hoor.
Tot later.
Hilde



André
8-1-2005
 Meld misbruik5-10-2004 20:16:24

Goedenavond,
Het juiste telefoonnummer van Anita : 015-34.47.15 .
Groetekes
Hilde


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...