Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zelfgemaakte trouwring met zilverklei?

  21-2-2013 19:24:03
Hallo,

Ik vroeg mij af of er iemand op dit forum al eens zelf zijn ring gemaakt heeft met zilverklei?
Zoja fotootje?

Ik weet welke schitterende resultaten zilverklei kan geven. Mijn husband to be wil geen ring, maar een lederen band met metalen plaatje op, gezien hij niet graag ringen draagt. Dat maakt dus dat ik hierbij volledig vrij spel heb :)

Groetjes

jolma
5-10-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 777


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik21-2-2013 22:52:14

ik heb zelf nog geen ring met zilverklei gemaakt, wel een hangertje en heb er al heel veel plezier van gehad! mijn nicht heeft toen wel een ring gemaakt en ook zij is heel tevreden.

wij hebben er ook aan gedacht om de ringen in zilverklei te (laten) maken, maar het is en blijft zilver en zal dan ook sneller 'slijten' dan een (wit)gouden... dus op aanraden (en met budgettaire steun :-)) van de ouders zijn we toch gezwicht voor (wit)goud!

als je de ring niet zo vaak draagt (vb. owv werk of zo) of je zou de ringen na verloop van tijd vervangen (vb. bij hernieuwing van geloften na x aantal jaar), zou ik ook voor zilver gaan!!



Nathalie
11-5-2013
 Meld misbruik21-2-2013 23:22:59

Wij hebben bij een juwelier in Antwerpen (bijorca) onze trouwringen zelf op deze manier gemaakt. Wij vinden ze echt geweldig ! Niemand zal ooit dezelfde hebben...



jolma
5-10-2013
 Meld misbruik22-2-2013 9:28:15

Inderdaad, zilver ziet sneller af dan goud. Maar gezien het grote budgettaiere verschil kan er na een paar jaar wel een andere af denk ik. En inerdaad op mijn werk mag ik die niet steeds dragen. Ik heb er ook maar één nodig en met een workshop heb je ook wat hulp. Die workshop krijg ik hoogstwaarschijnlijk zelfs cadeau dus ja... En I love de zilverklei juwelen...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...