Terug naar overzicht
Ik ben er ook geen voorstander voor en ik doe er ook niet aan mee. Tegenwoordig kan je voor alles en iedereen kadootjes gaan kopen.Ik heb mijn beste vriendin gevraagd tijdens een luxe ontbijt dat ik voor haar betaald heb. Ze is mee gaan kijken voor een jurk maar voor de rest hoeft ze niets anders te doen dan op mijn dag haar handtekening te zetten.Waarom zou ik haar achteraf dan nog moeten bedanken met een kado. Een gewone gemeende dank u wel is toch veel meer waard ?Heel misschien geef ik haar achteraf nog een boeketje bloemen maar daar ben ik nog niet uit.
Het wordt gedaan, maar ik geef niet echt een cadeau. Mss wel een attentie (bloemetje ofzo), of ga iets leuks met haar doen. Maar verder niets groots.
Ja zoals Peggy zegt: het is niet dat zij iets speciaals moeten doen he. Gewoon hun krabbeltje zetten. Ik denk ook niet dat de meeste getuigen iets verwachten.
Wij gaan ook een cadeautje geven maar dat mag iedereen voor zichzelf beslissen :), het is volgens mij geen verplichting.
ik denk dat ik wel kadootje ga geven maar mijn getuige's organiseren niet enkel mijn vrijgezelle maar hebbe ook nog eens de hele receptie op zich genomen (ok vooral het voorbereidend werk maar toch)Heb wel nog geen flauw idee van wat hoor ;)