Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat als onderwerp voor de tafels

30-10-2006 7:18:42
Hallo,
Was even om te vragen wat je zoal kan gebruiken om op de tafels te leggen zodat de mensen hun plaats weten, heb al hoort van snoep, thema disney.. Maar had graag nog wat andere ideeën.
Nog suggesties ?
Alvast bedankt,
Groetjes Mieke

Mieke
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 326

Christine
30-9-2006
 Meld misbruik30-10-2006 9:32:21

Hey,

Bij ons heeft de feestzaal de mensen per tafel afgeroepen, en dan onder begeleiding van een ober naar hun plaats gebracht.
En aan de tafel mochten ze zelf zitten waar ze wouden.

De feestzaal had liever dat men de mensen afriep per tafel. Omdat het anders lang kan duren voor iedereen zijn plaats geeft gevonden.

Wat je ook kan doen is elke tafel een naam geven of onderwerp. En dat aan de mensen geven als ze toekomen. En als ze dan die tafel afroepen moeten ze volgen ;)

Groetjes,
Christine

Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik30-10-2006 15:28:05

Hoi,
Wij gaan de tafels naar landen noemen en dan een bijpassend muziekje laten spelen als de mensen van die bepaalde tafels afgeroepen worden.
vb. Brazilië: Samba de Janeiro
Rusland: Kalinka
Frankrijk: Aux champs elyseés
...
Zo breng je de sfeer er al in é.
Wij kiezen de meest uitbundige muziek ook voor onze vrienden en dan een rustige Weense Wals voor de ouderen enz.
groetjes

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik30-10-2006 15:33:41

Valerie,

Alvast al een leuk thema,
Nog andere ideeën zijn welkom !
Groetjes

Melissa
7-7-2007
 Meld misbruik31-10-2006 11:18:26

Hallo,

Ik ben een leerkracht mo en bij ons worden het namen van componisten.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...