Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Advies gevraagd: gastenboek

  20-2-2013 18:10:59
Dag iedereeeeeeen (waaaah dag Samson :d),

Ik had een DIY projectje in gedachten als gastenboek. Ik wou graag op het systeem van de "geluksdozen" iets maken. Dat zijn zo van die doosjes waar opgerolde papiertjes inzitten met citaten, opdrachten,...
Ik dacht eraan om zoiets te maken. Ik zou een vorm nodig hebben, die bekleden met kippengaas en linten en daar dan briefjes bij leggen waar de mensen iets kunnen op schrijven, oprollen en tussen het gaas steken.
Ik liep vandaag in de Casa en zag daar een aantal kanshebbers:
- een lage plateau, rechthoekig (lang en "relatief" smal)
- een lage plateau, vierkant
- een broodmandje in hartvorm dat al uit gaas bestaat, maar dus kleiner is dan de bovenste twee

Ik dacht eerder de rechthoek te nemen, het vierkant vond ik vrij groot. Mijn hubbie to be zou echter voor het hartvormige broodmandje gaan (minder werk aan :d).
De plateaus passen qua kleur dan weer beter bij de rest van onze decoratie. Al past dat hartje echt wel overal bij, vind ik. Wat denken jullie?

Als ik wist hoe ik hier foto's zou kunnen in plaatsen, zou ik het doen... Als iemand mij dat kan zeggen, voeg ik een fotootje toe. Want nu klinkt het misschien nogal abstract :-)

Mocht er nog iemand andere ideetjes hebben voor (al dan niet DIY) "rustiek, romantische" decoratie... meer dan welkom!!

Alvast bedankt!

Jessie
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 862


candy
20-7-2013
 Meld misbruik20-2-2013 18:34:40

je kan ook een wensboom maken, ik heb hier op deze form een foto gezien van mede bruidjes die dat heeft gedaan en ik von het nog goed gevonden



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik20-2-2013 23:41:16

Wow jessie, heel dapper als ik het zo lees, zeker voor zo'n linkspoot als mezelf. Ik vind die antieke vogelkooitjes ook zo lekker vintage chic. Je kan ze gebruiken als enveloppendoos of als wensdoos. Om op jouw projectje terug te komen, fijn dat je vriend kiest wat het minste werk is maar als jij wat meer werk ziet zitten, vind ik het minder kitscherig klinken om met de rechthoek te werken. Ik vind dit persoonlijk meer shabby chic dan de hartjesvorm maar is persoonlijke smaak. Good luck chica!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik20-2-2013 23:42:45

By the way, love the samsom lol, nostalgieeeeee



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik21-2-2013 7:56:52

Thanks! Nu, het idee is er... de uitwerking dat zien we nog wel :-)
'k Zat al te denken van misschien het hartje te omwinden met lint in dezelfde kleuren als de rest, en dan de plateau gebruiken om de kaartjes en wat snoepjes etc op te leggen.
Maar denk dat het dan wat vol en druk gaat worden...
Ik ga nog even twijfelen denk ik, ben zo slecht in knopen doorhakken!

En die samson... kwam er automatisch bij toen ik "dag iedereen" typte... inderdaad, nostalgie seg! :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...