Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

outlet store suitekledij

  20-2-2013 16:24:05

Dag allemaal ,

Misschien kunnen jullie mij wel helpen .
Heb al vele mooie suitekleedjes gezien , meestal van "onik-onik "
maar de prijzen liggen rond de 600 à 1000 euro en dat is echt te veel
Ik ben niet alleen die moet gekleed worden , het is heel ons gezin , en volgend jaar heb ik terug een trouwer en kan ik het suitekleedje dat ik nu moet ankopen niet meer dragen ( is voor het huwelijk van haar zus )
max 200 à 250 euro vnd ik veel aanvaardbaarder .
Weet er iemand een outlet-store van "onik-onik " ,wij wonen in het begin van de antwerpse kempen .
Avast bedankt !

Groetjes

Brigitte

Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1922


Jozefien
14-6-2013
 Meld misbruik20-2-2013 16:32:56

Ik weet dat Scarpellini in Oostende Oni-Onik verkoopt en zij hebben een outlet store in Kortemark. Maar dat is waarschijnlijk nogal ver voor jullie....



lory
27-7-2013
 Meld misbruik20-2-2013 17:43:53

Hoi ,ik verkoop mijn suitekleed! Heb hem nog nooit gedragen wegens afgelasting van het huwelijk waar Ik naartoe moest. Ik verkoop hem voor 150€ Als je mijn een mailtje stuurt kan ik je foto's doorsturen als je wilt! Camassalorena1@gmail.com Groetjes



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik20-2-2013 18:12:16

Ik hoorde vandaag van een collega dat er in Sint Martens Latem een soort outlet voor suitekleding is, het adres weet ik wel niet. En het is misschien nogal ver vanuit de Kempen.



Brigitte

 Meld misbruik20-2-2013 18:52:48


Hallokes ,

Wat lief dat jullie adresjes hebben doorgegeven , maar zoals julie zelf al aanhaalden is het echt allemaal veel te ver weg van de kempen .
Ik vrees dat ik nog verder zal moeten zoeken
En Lorry , mag ik eerst eens vragen wat het maatje en de kleur is van jou kleedje ?
en is het een kort of een lang kleedje ?

Alvast bedankt !
Groetjes



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik20-2-2013 20:03:59

Brigitte, bij Anne- Sophie smart shopping in Brasschaat of P&C op de Meir? Bij Jagre outlet misschien es neuzen of kijken wat Youniek in Turnhout kan doen? Ik heb hier ook al van mooie prijzen in Boutique Couture in St Niklaas en Farah Love veel gelezen. Je zal zeker iets vinden!



Brigitte

 Meld misbruik20-2-2013 20:22:55

Dag Rebecca ,

Tof dat je zoveel adresjes hebt
Bij Ann-Sophie ben ik al enkele keren geweest en inderdaad had ik daar al iets gezien , maar ik heb maat 38 , en deze courrante maat was er dan weer niet in , ja dat heb je dan weer met outlet hé .
Bij P&C ben ik ook al verschillende keren gaan kijken , maar zoek eerder iets eenvoudiger in vrolijke kleuren ( het is een gemengd huwelijk en die houden van kleur )
Maar de andere 3 wil ik zeker nog eens gaan afschuimen !
Oh , ik ben echt benieuwd !
Als ik iets gevonden heb laat ik het je zeker weten .

Alvast bedankt hé Rebecca !
Groetjes




Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik20-2-2013 20:26:06

Graag gedaan hoor Brigitte. Ik zie aan onze mama's hoe leuk zij het vonden toen zij hun kleedje hadden dus ik zoek graag mee met de andere mama's ook. Die moeten ook stralen hé! Geniet maar van het zoeken en passen en laat eens weten wanneer je prijs hebt! Wanneer trouwt je eerste dochter?
Groetes



Brigitte

 Meld misbruik20-2-2013 21:26:54

Dag Rebecca ,

Ze trouwt op 3 augustus
Maar je kent haar hoor , het is Shana
Jullie hebben ook regelmatig een babbel met elkaar , met vraag en antwoord
Daar het een gemengd huwelijk is en Shana gevraagd heeft aan haar schoonfamilie
of ze in traditionele kledij willen komen , vind ik hetzelf ook belangrijk een kleedje te vinden met kleur .
Ik vind het best wel spannend hoor !
Shana en Larry is echt wel een tof koppel , en in de toekomst gaan dat zeker heel mooie kindjes worden !

Groetjes




Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik20-2-2013 21:31:51

Ah juist ja, ik heb Shana hier al gezien op het forum. Leuk om ook de mama nu te kennen! Tof dat je zo je best doet om iets met kleur te vinden, zal wel lukken en dat worden super mooie foto's met de suite. Blij te lezen dat de mama zo blij is met haar schoonzoon Ik vind haar foto hier op het forum alvast heel mooi en ja, met 2 mooie mensen kunnen daar alleen maar schoon boelekes van komen!
Groetjes terug en succes met de zoektocht naar jouw kleren!



lory
27-7-2013
 Meld misbruik20-2-2013 21:47:10

Het is een lang kleed, maatje 38 het is zwart met een rode tailleband en vanachter een rode strik die je kan wegnemen... Als je wil kan ik je een foto doorsturen.... Groetjes



Brigitte

 Meld misbruik20-2-2013 21:54:03

Dag Lory ,

Alvast bedankt voor de info
De maat was goed , maar ik zoek een kort kleedje met veel kleur
Maar toch bedankt alvast !

Groetjes



Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik21-2-2013 9:21:02

Beste,

ik heb een kort suitekleedje hangen van Oni-Onik, maatje 38 en best wel kleurrijk. Voor 250 euro mag het weg. indien je geinteresseerd bent, stuur ik je een foto door.
Wij wonen in Aalter maar met de post moet dat te regelen zijn.



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik21-2-2013 13:23:32

Mijn mama heeft vorige week een suitekleed gekocht bij la tiara, echt prachtig! Was 250 euro, ik weet niet of ze onik onik verkopen. Mijn getuige heeft ook enkele leuke korte kleedjes aangehad, heb eigenlijk geen enkel zwart zien passeren...



Brigitte

 Meld misbruik21-2-2013 21:46:10

Dag Sabine ,

Je mag zeker de foto's doorsturen .
Mijn e-mailadres : paul.de.bruyn@scarlet.be
Alvast bedankt

Groetjes




Brigitte

 Meld misbruik21-2-2013 21:49:18


Dag Kelly ,

Kan je me soms het adres van " la tiara " doorgeven ?

Alvast bedankt
Groetjes



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik22-2-2013 11:18:47

Hey Brigitte,
misschien ook eens bij Jagré gaan kijken. Zowel bij de outlet (Quellinstraat, dichtbij Centraal Station)) als de gewone winkel (Bisschoppenhoflaan, dicht bij sportpaleis) hebben ze korte jurken rond en onder de € 250.
Ik heb vorig jaar voor de trouw van m'n broer daar een bordeaux jurk (tot aan de knie) gekocht voor € 100.
http://www.bruidshuisjagre.be/

Groetjes
Katrien



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik22-2-2013 11:19:32

En La Tiara is in de Minderbroedersrui in Antwerpen.
http://www.latiara.be/



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...