Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wintertrouw

  29-10-2006 15:43:08
Even benieuwd of er nog koppeltjes zijn die op vrijdag 29 december 2006 in het bootje stappen...? Wel speciaal, hé, zo in de winter... alleen wat frisjes met open-kleed-zonder-mouwen op kouwelijk bonenstaak-figuur!!! Iemand enig idee of er zoiets bestaat als 'thermische bruidslingerie' (bvb. warme onderhemdjes zonder bandjes...)? Wij hebben nog hééél veel werk en als ik hier dan van die noodkreten lees van 'Help, wij moeten nog dít en dát doen!!' van koppels die bvb. in maart 2007 trouwen (terwijl die zaken bij ons óók nog niet gebeurd zijn), dan word ik soms wat overweldigd door een golf van verontrusting...! Maar wij ploeteren dapper verder...! Hierbij een riem onder het hart aan alle andere koppeltjes die ook wat in tijdsnood zitten...! ;o) Veronika

Veronika
29-12-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 691


Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik29-10-2006 15:48:41

Hoi Veronika, ik heb gehoord, dat als je je volledig inwrijft met eau de cologne dat dat helpt. De alcahol vervleigt en er blijft een "film" zitten. Tis het proberen waard eh.

Groetjes
Sarah
15 09 2007



carlo

 Meld misbruik30-10-2006 14:48:44

beste,

indien jullie nog een fotograaf nodig hebben dan mogen jullie altijd vrijblijven contact met mij opnemen via carlo2140@hotmail.com
foto's kan je bekijken op www.photoblog.be/komakino (rubriek just married)
alvast een toffe trouwdag toegewenst
groetjes
carlo



Katrien
18-11-2006
 Meld misbruik30-10-2006 17:54:06

Hey Veronika,


Wij trouwen 2 december, ook in de winter dus. We hebben altijd in de winter willen trouwen en nu is het bijna zover. Ik ben echt aan het aftellen.
Ik heb mijn voorzorgen genomen. Bij mijn kleed heb ik een vestje genomen maar wat ik ook voorzien heb is een wit fleece dekentje (Ikea). Dan kan ik bijvoorbeeld op de oldtimerbus die wij voorzien hebben even een dekentje omslagen. En tussen de foto's zal dat ook wel deugd doen. 't Is maar een idee.

Groetjes,
Katrien
2-12-2006



els
17-8-2011
 Meld misbruik31-10-2006 10:20:46

Hallo,
Wij trouwen op 16 december, dus net een weekje eerder. Ik heb een zomerkleedje maar ben ervan overtuigd dat ik die dag geen kou zal hebben. Wel ben ik ook van plan een fleecedekentje in de aanslag te houden.
Bij ons zullen er extra kaarsen in kerk staan, goh, ik kijk er al naar uit!

Groetjes



Jacqueline
22-12-2006
 Meld misbruik1-11-2006 15:43:59

Hoi Veronika,

Wij trouwen een weekje eerder op 22 december 2006. Wordt wat met die kou foto's maken. Wel een goed idee thermo ondergoed onder je jurk. Weet alleen niet of dat gaat lukken. Ik heb tegen mn aanstaande man gezegt dat ie me maar heel de dag warm moet houden.(als het maar wel droog is, geen regen).
Nu schiet het echt op. Nog maar 7 weekjes voor ons en dan nog 8 voor jullie.
Alvast een hele fijne dag toegewenst en geniet ervan, dat gaan wij ook zeker doen

Groetjes
Jacqueline



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik3-11-2006 0:10:49

Hey Veronika,

wij zijn vorig jaar op 3 december getrouwd en ook ik had een kleed zonder mouwen en enkel een stola (kijk anders maar eens op de foto's op onze site http://users.telenet.be/kathleen-dimi ) Maar ik heb het geen moment echt koud gehad.

De adrenaline houdt jullie die dag wel warm samen met de warmte die je krijgt van de mensen die speciaal die dag voor jullie komen.

Geniet er dus maar van!

groetjes
Kathleen



katrien
29-12-2006
 Meld misbruik3-11-2006 13:13:52

Hoi,

Ook wij trouwen op 29 december en hebben nog wat werk voor de boeg. Goed te horen dat wij niet de enige zijn in dit geval. Gelukkig zijn er in deze periode niet zo veel mensen die trouwen zodat alles toch nog tijdig in orde zal komen. Mijn kleed is bijvoorbeeld pas enkele weken geleden besteld, de eerste afspraak bij de pastoor is pas achter de rug, de kaartjes nog niet verstuurd. En hoewel vele mensen ons de schrik op het lijf proberen te jagen met de "nu zijn jullie toch echt veel te laat" lijkt alles toch in orde te komen.

Alleen de kou, ja die jaagt me inderdaad een beetje angst in. Ik heb wel een dikke stola bij mijn kleedje, hopelijk volstaat dit.

Nog veel geluk met de verdere voorbereidingen.

Katrien
29.12.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...