Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

baaldag

  20-2-2013 11:44:49
Hallo!

Ik heb een baaldag. Ik was helemaal leuk een verrassing voor mijn aanstaande te regelen. Hij is dol op roofvogels en ik wilde dan een demonstratie laten geven na het aansnijden van de taart. Omdat het niet heel goedkoop is ben ik gaan polsen bij mijn dag gasten. De meerderheid vind het niks en geven aan niet mee te willen doen met de demonstratie, dus de vogels op hun hand te laten landen en weet ik het nog meer.
Nu zit ik dus flink te balen...het is gewoon te duur om het voor 5 mensen te laten doen ipv 25.
Kennen jullie nog alternatieven?

Melanie
5-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1026


Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik20-2-2013 11:58:15

Hey Melanie,
trouwen jullie voor de kerk of doe je een alternatieve viering?
Ik heb ooit ergens gelezen van iemand hier op het forum, dat ze hun ringen lieten aanvliegen door een uil. Maar dit was wel bij een alternatieve viering, dus niet in een kerk. Ik weet niet of een kerk dit toelaat (misschien wel, hé, kan je altijd navragen).
Als je wil, zoek ik de info op. Maar misschien is het wel makkelijker als ik het je kan doormailen.
Kan je je gegevens misschien doorgeven? als je dat liever niet doet, probeer ik alles wel hier te zetten, hoor!

Katrien
wetrouwen@hotmail.be



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik20-2-2013 12:18:56

Hi Katrien,

Wij trouwen niet in de kerk. Had het ook gezien van die ringen aanvliegen. Leek me wel erg mooi alleen doen ze dat vaak er bij heb ik gelezen. Dus een demonstratie en dat. Tenminste op de sites die ik gezien heb haha.
Wij trouwen alleen voor de wet en gaan daarna toosten en onze taart aansnijden in de feestzaal. Daar buiten had ik dan die demonstratie willen laten zien. Maar ik denk dat ze het niet toelaten op het stadhuis. Daar zal je denk ik een andere lokatie voor moeten hebben. Als je buiten trouwd ofzo.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik20-2-2013 12:22:15

Melanie, ik ben zelf ook geen (roofvogel)fanaat, integendeel dus ik begrijp je gasten wel. Dit moet je toch niet tegenhouden? Je gasten kunnen toch gewoon toekijken terwijl je allerliefste alles ondergaat en diegene is waar de vogel op mag landen en zo?
Ik vind dat als jullie dit graag willen, je dit maar moet doen. Klaar!



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik20-2-2013 12:31:24

Hoi Rebecca,

Bedankt voor je steun. Het zit zo, ze komen met 10 tot 16 vogels en gebruiken meerdere mensen uit het "publiek". Het kost me ruim 400,- voor 45 min....



Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik20-2-2013 13:14:14

Kunnen ze de show niet inkorten en rond je partner (en jou) werken?



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik20-2-2013 13:35:53

Vind je niemand die met minder vogels komt? En zoals Stéphanie zegt, een kleinere show doet? Dan kan je de kosten wat drukken, en misschien wordt je partner er dan extra bij betrokken (ipv dat je extra gasten nodig hebt) en vindt hij het nog eens zo tof.



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik20-2-2013 13:44:26

Had er nog een gezien die met minder vogels kwam alleen die was ook meteen een stuk duurder. Daar betaalde je per persoon met een minimum van 16 personen. Minder mocht wel maar bleef je het bedrag van de 16 personen betalen. En ze moeten een hoop meenemen dus zullen ze niet voor 20 minuten even op een neer komen.
ach ik denk er nog wel even over na...



Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik20-2-2013 14:25:01

Ik weet niet vanwaar je ergens bent, maar hier in Arendonk is er een soort van roofvogelclub. Misschien geeft zo een hobby'ist voor een prijsje ook wel een demonstratie met één vogel, dan draait het alleen rond jullie 2, zonder "vrijwilligers" of zo.

Misschien kan je het even googelen? Want dergelijke verenigingen moeten er toch op meerdere plaatsen zijn, en als je dan gewoon iemand kan regelen, zonder een grote organisatie erbij, kan het wel meevallen van prijs...



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik20-2-2013 15:23:55

ja, zoals Sofie zegt; effe zoeken naar hobby'isten!

Ik herinner me ook man op een festival in Genk met 2 grote uilen die door het publiek liep ermee en op zich niet veel meer deed dan ermee op de foto gaan :-) de man zei dat hij dit vooral deed om de vogels te laten wennen aan veel volk...

festival heette Saka Saka, misschien dat je via hen wel aan de gegevens van die man kan komen?

(ikzelf liep met een grote boog daarom heen omdat ik die beesten maar eng vind ... maar misschien is dat wel leuk voor je?)



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik20-2-2013 18:38:17

Ja ne valkenier,die da als hobby doet lijkt me leuker...persoonlijker,het bruidspaar ...want daar draait het om,de vogel draait om jullie...en ik zou ook 1 nemen,pak jullie staan twee meter uit elkaar jou aanstaande geeft de valk een rode roos,en hij brengt ze naar jou...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...