Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vreesde voor het ergste.. En 't is uitgekomen...

  19-2-2013 22:03:42
Aiaiaiai!! Problemen hé...
Ik heb hier al ergens gezet dat we 3 bruidskindjes hebben waaronder ons eigen zoontje.. Ik zie graag kleurrijke, stoere kledij.. Zowel voor jongens en meisjes en hou niet echt van dat strikjes, roos, prinsessenachtig gedoe...
Ocharm voor het meisje, maar als ik ooit een dochter krijg wordt het een halve jongen denk ik..
Bon, dat gezegd zijnde..
Mijn schoonzus had al een kleedje gekocht.. ZONDER overleg met ons..
Eerst kreeg ik geen foto en moest het een verrassing zijn maar ik heb nu dus wel een foto gekregen...
En ik vind het eerlijk waar lelijk.. Zo zonde! Maar 't is niet mooi.. Mijn mama, broer, papa, schoonzus, getuige en toekomstige delen mijn mening en weten dat dit echt niet het beeld is waarop ik wil terugkijken binnen 5 jaar..
Dat wordt dus een moeilijk gesprek met mijn andere schoonzus vrees ik...

Sofie
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1185


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik19-2-2013 22:06:54

aiai, dat klinkt niet leuk..... en 't is niet dat ze je voor de gek aan het houden is of zo? dat ze je kent en dat ze je een beetje wil plagen? :-)
die van mij zouden daartoe in staat zijn, 't is daarmee haha



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik19-2-2013 22:14:12

Hehe Mijn getuige vroeg me net hetzelfde..

Allé zou dat geen grap zijn om u op stang te jagen... Maar ik vrees van niet..



Sara
30-3-2013
 Meld misbruik20-2-2013 0:31:47

Gewoon eerlijk zijn, hoe pijnlijk ook. Je moet daarom niet zeggen dat het verschrikkelijk lelijk is, zeg gewoon dat jij iets anders in gedachten had. Zeg het wel snel, dan kan ze het misschien nog inruilen (hopen dat ze het bonnetje bewaard heeft). Of stel voor dat jij de kleding die je in gedachten had betaald dan kan ze helemaal weinig bezwaren hebben.

Ik vind het zowiezo behoorlijk dom om kleding te kopen voor een bruidskindje zonder overleg met de bruid...

Succes!



Brigitte

 Meld misbruik20-2-2013 19:36:22

Ocharme Sofie ,

Ik kan aannemen dat je dit niet zo leuk vind Als dit ons zou overkomen zou ik het zo snel mogelijk zelf oplossen met het volgende
Ik zou je schoonzus vertellen dat het kleedje echt wel past bij haar stijl ,( zo kwets je haar niet ) maar dat het toch iets helemaal anders is van stijl , om bij de andere bruidskindjes te kunnen combineren
Zeg haar dat je wel een oplossing kan bieden en dat je best met haar dochtertje wil gaan winkelen zodat je wel iets gepast vind .
Als ze hier moeilijk over doet vraag haar dan of ze mee wil gaan en neem de andere outfitjes van de kinderen mee zodat je kan aantonen dat het een mooi geheel wordt .
Wat ik zeker zou zeggen is dat je de kosten van haar kleding op jou zal nemen zodat u schoonzus geen dubbele kost heeft , dit is voor jullie misschien niet zo prettig en ja een extra kost , maar als je het zelf betaald bepaal jij ook tot welke prijs je wil gaan en zal het de juiste keuze zijn , en heb je geen stress hierover op jullie huwelijksdag .
En wat weegt hier tegen op , ik denk dat jullie gelukkig zijn , dat is het allerbelangrijkste , want het is jullie trouwdag !

Groetjes





Sarai
1-6-2013
 Meld misbruik20-2-2013 19:38:09

ik zou het ook gewoon zo vlug mogelijk eerlijk gaan zeggen.
Ik vind ook dat je dat niet koopt zonder overleg met de bruid.
Ik heb ook heel simpele kleding voor mijn brijdskindjes, 2 jongens en 1 meisje.
De 2 jongens zijn kindjes van mijn schoonzus en het meisje van de getuige van mijn vriend. Mijn schoonzus is meegeweest maar de andere ouders niet en ik heb gewoon zelf gekozen en achteraf gaan passen bij de kindjes. Ze vonden ook dat ik als bruid mocht kiezen , was wel blij dat ze het wel mooi vonden. Dus zou het haar gewoon zeggen, het is tenslotte jullie dag.

veel succes
groetjes



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik21-2-2013 14:15:23

Zeg gewoon dat jij de kleren voorziet op de trouw (ook wel betalen natuurlijk)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...