Terug naar overzicht
hey peggy,ge moet u geen zorgen maken. Ik ben gisteren gaan passen en ik moet zeggen dat alle kleedjes wat ik gepast heb veel te groot waren voor mij(heb ook maat 44) en er waren kleedjes bij in maat 48-50 en nog groter... echt geen zorgen maken... En de mensen die je helpen passen zorgen wel dat je er een heel goed beeld van krijgt..Veel succeswendy22-06-2007
heymisschien kan je best eerst eens bellen naar enkele winkels die je wil bezoeken.Ik ben vandaag voor de eerste keer gaan passen en de meeste kleedjes waren in maat 40.
In Scarpellini in Oostende hebben ze veel jurken in grotere maten. ze zijn daar ook heel vriendelijk. Maar ze wilden dat ik onmiddellijk besliste. Misschien best vooraf zeggen dat je zeker niet meteen zal beslissen. Want ze blijven echt doordrammen ...Succes!
hoi peggy je moet niet ongerust zijn hoor ik had datzelfde gevoel en ben naar bruidhuis ellen in oostburg geweest tegen sluis omdat ze daar kleedjes hebben tot maat 60 en bijna 700 jurken. Ik ben daar echt zeer tevreden over ik had een pracht van een kleedje aan op mijn trouwdag en geen moeite was hen teveel.dit is een echte aanrader voor iedereen in alle matengroetjes cindy reeds 50 dagen getrouwd
Hoi PeggyIk heb ook een maatje 44-46 en ik ben in een gewone winkel geweest. In sommige winkels hebben ze tussenstukjes die ze achteraan kunnen tussenritsen zodat de rits van de jurk toch dicht kan.Zo heb je echt een heel goed beeld van hoe het gaat worden hoor!Laat je niet afschrikken, ik zag er eerst ook tegenop. Bedenk dat er voor iedereen en voor elk figuur wel een leuke jurk is!