Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help!! Avondjurk linea raffaeli aangekocht bij Le Chapeau

  18-2-2013 22:29:58
Hallo, Ik heb vorig weekend een avondjurk gekocht bij Le Chapeau in Antwerpen, maar ben niet meer 100% overtuigd. Het is niet mijn stijl! Weten jullie toevallig of ze het toelaten om een jurk te retourneren en een ander jurk kan nemen in de plaats? Bedankt, Gr

love

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1146


frida
6-2-2010
 Meld misbruik19-2-2013 7:56:41

hey, waarom bel je niet naar die winkel en vraag het gewoon! Wat heb je te verliezen?



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-2-2013 8:57:03

Zoals Frida zegt, zo snel mogelijk bellen !!



love

 Meld misbruik19-2-2013 12:15:34

Ik heb hen vandaag gebeld, maar ze namen niet op. Ik vermoed dat ze gesloten zijn..



Sara
30-3-2013
 Meld misbruik19-2-2013 14:26:19

Ze zijn inderdaad gesloten op dinsdag, probeer morgen nog eens!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...