Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

karaoke in antwerpen

  18-2-2013 21:08:51
voor de vrijgezellen van een vriendin willen we oa graag naar een karaokebar.
weet iemand een leuke gezellige karaokebar in antwerpen?
en een goed restaurant?

Vanessa
2-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1115


Kim
14-9-2013
 Meld misbruik19-2-2013 7:44:10

Als je een karaokebar zoekt, moet je gewoon naar Bonaparte op de Grote Markt.



Sandy

 Meld misbruik19-2-2013 12:49:21

Bonaparte idd. En welk soort restaurant zoek je?



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik19-2-2013 15:00:53

Bonaparte idd! En 'Samurai' is een Japans restaurant met showcooking, super leuk en ideaal voor een (niet te grote) groep!



Nathalie
11-5-2013
 Meld misbruik19-2-2013 15:53:06

Toen mijn broer trouwde hebben wij bij Bonaparte zaaltje achteraan gehuurd. Mijn broer en schoonzus zijn daar samen gekomen na hun vrijgezellenfeestje en zo heeft heel de bende daar samen "gezongen". Was heel erg leuk ! Is wel al paar jaar geleden, maar denk wel da je da daar nog kan vragen... Succes !



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik19-2-2013 16:01:43

Je kan ook naar Park Avenue gaan, dit is in de zelfde straat van de bonaparte (grote markt dus ) En daar heb je ook Chi Chi's dat is een mexicaans restaurant, heel lekker en niet zo duur!

Succes nog!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...