Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weddingplanner

  18-2-2013 20:12:13
Hallo,

Ik zou graag een opleiding wedding planner doen.
zijn er nog mensen?
Weet niet goed waar ik dit het best doe.

Groetjes

Evelyn
20-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1344


smili
29-6-2013
 Meld misbruik18-2-2013 21:13:38

ge moogt altij al is oefene op mijne trouw ;-)



candy
20-7-2013
 Meld misbruik18-2-2013 21:54:14

moet eens is kijken op nha thuis scholen, dat staat er ook tussen, je kan het op u eigen tempo doen



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik19-2-2013 4:21:26

Ik kan mij vergissen, ken dat wereldje niet zo, maar de vraag is: is dit rendabel, is daar een markt voor, ook wat de financiële toekomst betreft?
Er wordt zowiso reeds een pak minder getrouwd dan vroeger.
Het totaalbedrag voor een huwelijk is hoog voor startende, jonge mensen, het trouwen met alles erop en eraan, is niet meer zoals vroeger...een trouwfuif is voor velen reeds voldoende.
En niet te vergeten...we zitten in het shopping-internet-tijdperk van het 'individu'.
Er zijn dus tal van mogelijkheden om snel zelf je huwelijk samen te stellen en vooral dat is wat de meeste trouwers willen doen en leuk vinden.
Zou jij de organisatie en planning van je eigen huwelijk uit handen geven, of doe je dat allemaal niet liever zelf, zou je erop vertrouwen dat een ander het allemaal beter weet dan jezelf?



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik19-2-2013 16:05:32

Ik wilde dit vroeger ook heel graag doen (en ergens nog wel een beetje) Maar ik moet me toch ook volledig aansluiten bij het antwoord hierboven..

Als ik naar mezelf kijk zou ik mijn huwelijk ook niet uit handen geven. Dit omdat ik graag zelf de touwtjes in handen heb en ook omdat het een kost uitgespaard is...
Maar ik denk dat er misschien ergens toch ook nog mensen zijn die WEL aanspraak maken op een weddingplanner, omdat ze er zelf gewoon geen tijd voor hebben of de zin niet om dit allemaal in elkaar te steken.


Maar zoals hier al gezegd staat de cursus er bij NHA tussen. En als je eens op google surft ga je dit ook zeker en vast vinden!



Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik19-2-2013 17:38:08

ja ik heb me daar al geinformeerd, maar bang dat het niet echt een goede cursus is... daarmee luisterde ik hier eens



candy
20-7-2013
 Meld misbruik19-2-2013 18:05:05

ja ik heb er een cursus thuiskapper aangevraagt(ben er nu mee bezich) en moe zeggen da ik da wel in orde vin (maar ik heb dat vroeger ook wel op school gedaan, maar geen diploma ofz er van)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...