Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostprijs fotograaf

28-10-2006 19:20:51
Beste, bij het vergelijken van verschillende fotografen merken we een groot prijsverschil op. We hebben er geen idee van wat een redelijke prijs is voor een fotograaf voor een hele dag (uitz feest). Kan iemand me hiervan een idee geven ? Alvast bedankt !! Groetjes, Katleen

katleen
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 712

Veroniek

Meld misbruik28-10-2006 19:46:38

Hoi Kathleen

Wij betalen voor onze fotograaf (voor een volledige dag + fotoboek + cd-rom met foto's in lage kwaliteit) 1050 euro.

Wat de normale prijs is weet ik zo niet... Wij waren héél tevreden over de foto's die we bij haar gezien hebben en op haar site staan...

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik28-10-2006 20:17:56

Hoi, wij betalen een 1100 €. Onze fotograaf is Paul heirbaut uit sint-niklaas.

Succes
Sarah
15 09 2007

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik29-10-2006 8:14:06

Hoi,

Wij schrokken daar ook erg van dat een fotograaf zoveel geld kost maar wij wilden daar wel wat geld aan spenderen omdat wij echt veel naar fotoalbums kijken. Onze droom was om naar Rome te gaan voor ons fotoreportage maar als we de prijzen van 'vergauwe' in Eeklo zagen dan zijn we opzoek gegaan naar iemand anders. Zo zijn we terecht gekomen bij 'Kris van Parys' uit Meulebeke. Hij is met ons naar het buitenland geweest.

We betaalden 1100 euro en daarin zat : Bedankingen avondgenodigden, een hele dag foto's (tot aan receptie), fotoalbum, een vergroting van 60x50 cm en een 2de opnamedag (stel dat ej net als ons niet veel tijd hebt op de grote dag, of je wil naar het buitenland, of je hebt op de grote dag slecht weer,...) dan kan je een 2de keer met hem op stap.

Debra
reeds 79 dagen getrouwd

freddy

Meld misbruik30-10-2006 7:02:02

Weet ook dat je een uitstekende huwelijksvideoreportage op DVD kunt vinden voor 325 euro alles inbegrepen. Opnamen vanaf 9 uur tot 2 uur 's nachts.
Groetjes
fre4@telenet.be

Christine
30-9-2006
 Meld misbruik30-10-2006 9:42:38

Hey,

Wij hebben 900 € betaald voor onze fotograaf. Hierin zit een fotoreportage van 10 uur tot 19 uur 's avonds. Een mini-album met 18 foto's, ons album met 115 foto's.
En alle foto's op DVD.

Groetjes,
Christine

sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik30-10-2006 13:09:06

Hey,

Wij betalen 1100€ (reportage, foto's thuis, gemeentehuis, kerk en begin receptie)

Onze fotograaf werkt niet met een album maar met grote kaarten in een fotobox die je eventueel ook nog op je kast kan zetten.
Bij ons zijn er 150 inbegrepen.

Ik heb verschillende prijzen vergeleken en voor een goede fotograaf zit je toch gemakkelijk rond de 1000€, bij de deftige kan je hun werk ook meestal wel op voorhand bekijken.

Groetjes,
Sabrina
07/07/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...