Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaring met fotomoment?

28-10-2006 14:35:41
Hallo

Is er iemand die ervaring heeft met 'fotomoment'? Ik kwam hier via de site op de site van deze fotograaf en de foto's spreken ons wel aan, ook de prijs ligt laag voor wat ze aanbieden. Ik heb in elk geval al een offerte gevraagd maar ik zou toch graag weten of er al iemand ervaring heeft met deze fotograaf.

Alvast bedankt
sas677

saskia
7-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 476

Hannah
7-7-2007
 Meld misbruik28-10-2006 22:06:09

Hallo Saskia,
Wij hebben een tweetal weken ons eerste gesprek gehad met de fotograaf van fotomoment en voelden ons direct op ons gemak. De foto's zijn inderdaad heel mooi, ook oog voor detail, wat ik wel belangrijk vind. De prijs is inderdaad heel goed voor hetgeen je krijgt. Je krijgt achteraf alle foto's in hoge resolutie op dvd en je kan zelf alles bijbestellen naar eigen keuze.
Groetjes,
Hannah
777

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik29-10-2006 10:08:30

alvast bedankt voor je reactie; wij wachten nog op antwoord op onze mail...

sas 677

Els
19-5-2007
 Meld misbruik29-10-2006 10:50:30

Hoi Saskia,

Hun webiste sprak mij ook erg aan, en ik heb dan ook een mail gestuurd. Maar dat is nu meer dan een week geleden en ik heb ook nog geen antwoord gekregen... Dus dat geeft al niet zo'n goede indruk vind ik.

In ieder geval veel succes bij het vinden van een goede fototgraaf!

Groetjes, Els
19/05/07

Thierry

Meld misbruik29-10-2006 11:24:23

Hoi Saskia, Els en Hannah,

Eerst en vooral mijn excuses aan Els en Saskia. Door een probleem van mijn internetprovider zijn alle mails die via de invulformulieren werden ingevuld NIET bij mij terechtgekomen. Ik ben hier ook pas sinds vrijdagavond op de hoogte gebracht. Ik vermoed dat jullie beiden me hebben proberen te bereiken via de invulformulier op de contactpagina?

Natuurlijk maak ik er een plicht van om zo spoedig mogelijk te reageren op vragen/verzoeken. Spijtig genoeg heb ik door dit technisch euvel echter niets ontvangen :( Nogmaals mijn oprechte excuses. Dit is zeker niet mijn manier van werken, zoals Hannah en Matt, Mike en Vanessa, Sven en Katrijn en nog vele andere koppels op het forum je kunnen bevestigen.
Mag ik je vragen om me nog even een kort seintje te geven (zij het per mail of telefonisch)?

Intussen heb ik ook een waarschuwingsboodschap op de contactpagina van mijn website aangebracht.

Nogmaals mijn excuses,

Thierry
fotograaf
www.fotomoment.be
GSM: 0495/585069
Tel: 011/596910
thierry@fotomoment.be

Thierry

Meld misbruik29-10-2006 12:26:45

Saskia, Els,

Sterker nog: nu blijkt dat mijn internetprovider een probleem heeft met één van zijn mailservers, en dat is net deze die voor fotomoment.be arbeid verricht!
Ik stel voor om momenteel volgend emailadres te gebruiken voor communicatie: thierry@kanaal.be

Nogmaals mijn excuses. Tijd voor een nieuwe (lees: betere!) internetprovider...

Bedankt voor het begrip,
Mvg,

Thierry
fotograaf
www.fotomoment.be
GSM: 0495/585069
Tel: 011/596910
thierry@kanaal.be

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik30-10-2006 10:37:34

Bedankt, ik heb je gemaild op onderstaand adres...
sas677

vanessa
25-8-2007
 Meld misbruik30-10-2006 22:04:25

Hallo,
ook wij hebben thierry van fotomoment geboekt voor onze trouw volgend jaar. De foto's die wij gezien hebben waren echt heel mooi. Ook klikkte het meeteel met thierry, heel vriendelijk, ook de verdere afspraken verlopen allemaal zoals gepland.
groetjes vanessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...