Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het waterfront?

28-10-2006 11:02:28
Hey,

wij hebben eigenlijk een optie op een zaal in een brouwerij in Melle. Via dit forum kwam ik ook het waterfront tegen. We gaan vanmiddag eens kijken en ik ben nu helemaal in twijfel... Wie heeft er ervaring met Het Waterfront? Hebben jullie met de catering daar gewerkt? Hoe was de uiteindelijke kostprijs van de drank? Veel budgetvragen omdat we ook echt maar een beperkt budget hebben. Denken jullie dat we voor 3500 euro voor ong. 100 personen een feest kunnen geven in het waterfront? Help!

Evelien

evelien
8-12-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 361

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik28-10-2006 11:32:15

Hey Evelien, wij zijn er ook gaan kijken want op internet vond ik het prachtig. Toen we er waren vond ik het een echte afknapper. Ja t is echt heel speciaal , zeker de wc's zijn een avontuur op zich...je bent ervoor of je bent ertegen. Ik vond de huur ook wel duur...ik DACHT dat het ongeveer 1000 euro was??? terwijl je veel zalen hebt die veel minder vragen...Nog veel succes met de voorbereidingen en groetjes, Christel

evelien
8-12-2007
 Meld misbruik29-10-2006 16:30:14

We zijn ook gaan kijken en idd. we vonden het ook een afknapper in vergelijking met wat op internet staat. Welke zaal hebben jullie uiteindelijk gekozen?

Merci nog eens hé!

Evelien

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik30-10-2006 8:20:15

Dag Evelien,
We zijn de Zilverreiger nog gaan bezoeken in Oosterzele en kasteel Carelshof bij Gent maar uiteindelijk is het Hof ten Bosse geworden in Heuse, hele toffe mensen zijn dat. Kijk hier anders nog eens verder op het forum bij de zalen, wij hebben de onze ook zo gevonden. Lang leve het forum ! :-)

Groetjes en nog veel succes Christel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...