Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoever staan de april bruidjes met de planning? Nog 2 maand te gaan...whoehoe

  16-2-2013 11:32:14
...

Deborah
13-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1027


Tine
13-4-2013
 Meld misbruik16-2-2013 11:42:39

Wij trouwen op dezelfde dag nog 55 dagen (minder dan 2 maanden dus) .wijtrouwen.com/CuteSoft_Client/CuteEditor/Images/emwin... " type="#_x0000_t75" o:spid="_x0000_i1025">.... Hier bezig met vooral de laatste afwerkingen... Tafeldecoratie in orde brengen, menu en kerkboekje laten drukken, kijken voor huwelijkskaars, tafelschikking (bijna klaar), ballonen in de kerk, schieting in orde brengen. En dan nog een laatste keer samenzitten met DJ, zaal, zanger in de kerk, ceremoniemeester en fotograaf.

En dan ook nog heel belangrijk zorgen dat het huis proper en netjes is want de kans is groot dat de vrienden hier alles door elkaar gaan zetten dus kasten uitkuisen enzo komt ook nog op mijn lijstje




Liesbet
13-4-2013
 Meld misbruik16-2-2013 15:37:52

ook zelfde dag, en wel nog vrij veel te doen (of zo lijkt het toch) maar allemaal wel kleinere dingen denk ik

menukaarten/tafelaanduiding afmaken, tafelzetting (maar daarvoor wacht ik natuurlijk nog op bevestigingen), misboekjes drukken, haarjuweel nog zoeken, trouwboeket nog maken ;)
nog eens goed nadenken over tafelversiering (zelf maken/via bloemiste?), versiering kerk bestellen, bedankjes bestellen, nog eens een afspraak maken met dj + openingsdans kiezen
fotolocaties kiezen
en dan eindelijk eens beslissen welke make-up en haar nog eens oefenen :p

en nekeer goed nadenken wat ik die dag allemaal moet meehebben



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik16-2-2013 19:14:14

Hey,
Wij trouwen enkel voor de wet dus er is wat minder te regelen..
Wat we nog moeten doen :
Naar het gemeentehuis om nog papieren in orde te brengen. Menu gaan bespreken (28/2), proefmakeup (16/3), proefkapsel moet ik nog vastleggen. Bruidegom moet nog langs de winkel om zijn broek in te nemen. Nog broek & hemd voor onze zoon gaan halen en bolerotje voor de dochter.
Uitnodigingen gaan volgende week de deur uit en dan nadenken over de tafelschikking. Openingsdans, nog eens samenzitten met de DJ en fotograaf.
Trouwringen zijn besteld maar moeten we nog afhalen. Vandaag eerste pas gehad en super goed verlopen .
Enveloppendoos versieren, snoepzakjes voor de kindjes nog afwerken en nog zo van die kleine details afwerken.
Eigenlijk valt het nog mee van de stress al moet ik toegeven dat ik toch al enkele rare dromen heb gehad .
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...