Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijk in West-Vlaanderen. Planning. Tips?

  16-2-2013 10:15:26
Hallo bruidjes!
Wij trouwen op 10 mei 2014. We hebben gekozen voor de zaal Ter Eeste in Roeselare. Dit is het enige wat tot nu toe al vast staat. We zouden één en ander willen beginnen vastleggen. Daarom graag jullie advies en tips en goede raad over
(graag alles regio WVL)
- een ceremoniemeester ; wat zijn de prijzen? welke zijn aan te raden?
- vervoer; onze suite bestaat uit +-18 personen --> waar kan je leuke retrobussen huren en wat kost dat?
- fotograaf
- DJ
Bedankt alvast!! :) En succes met jullie voorbereidingen!
jolien

Jolien
10-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1053


Davy

 Meld misbruik16-2-2013 11:57:27

Beste Jolien,

Proficiat met de trouwplannen.
Ik ben nog beschikbaar als ceremoniemeester/weddingplanner op jullie huwelijksdag.
Heb je een mail gestuurd met wat meer info.
Vriendelijke groet,
Davy



Marc

 Meld misbruik16-2-2013 13:00:48

beste jolien,

ten eerste proficiat met jullie trouw.

Ik ben fotograaf in bijberoep, woonachting in de provincie Antwerpen, maar werk over heel Vlaanderen.

Dit jaar heb ik verschilllende huwelijken in Oost - en West Vlaanderen, de afstand is voor mij zeker geen probleem.

Neem gerust een kijkje op www.m-pictures.be en laat je overtuigen.

vb. een reportage van 12 uren inclusief alle foto's in de hoogste resolutie op dvd, inclusief 200km verplaatsing
--> 630 euro.excl. btw

U bepaalt natuurlijk zelf de duur van de reportage, ik werk niet met pakketten, dus u kunt zelf beslissen hoeveel uren u beroep wilt doen op mij.

Wenst u meer info of een vrijblijvende offerte?

Stuur dan een mailtje naar info@m-pictures.be en u krijgt kort nadien antwoord.

Succes met de verdere voorbereidingen,

mvg, Marc
www.m-pictures.be



Charlotte
6-9-2013
 Meld misbruik16-2-2013 13:33:35

Hey,
wij huren onze bus bij 'de feestbus' uit tielt.

Groetjes



lynn

 Meld misbruik17-3-2013 20:01:03

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Mijn naam is lynn en ik ben weddingplanner. Mijn bedrijf heeft Imagine Weddings en bied me aan als ceremoniemeester.

Mijn website is www.imagineweddings.nl . Als je meer informatie wil, kun je me een email sturen via mijn website.

Liefs Lynn


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...