Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Linea Rafaelli Brugge TOP !

  15-2-2013 19:42:17
Vandaag een suitekleedje gevonden bij LR Brugge! Geweldig goed ontvangen geweest! Heb meteen ook een bruidskleedje gepast om te zien of het me stond :-) hihi!
Ben er niet van overtuigd maar ik ga in de herfstvakantie dit jaar voor echt ;-) Ik ga zeker terug naar ginder, was op mijn gemak, niet veel volk en de verkoopster voor jou alleen. Leuke ervaring!
XXX

Kim
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 818


Brigitte

 Meld misbruik15-2-2013 20:16:21

Hallo ,

Leuk om te horen
Hoe zijn de prijzen daar van de suitekleedjes ?
Want ik heb al overal wat gaan rondkijken voor mezelf en had al 2 x een leuk kleedje
gevonden , maar die prijzen !
Vanaf 500 tot minstens 1000 euro en dan moet je nog 25euro per uur betalen voor aanpassingen + nog sjaal , schoenen , handtasje en juwelen Begin maar te rekenen ! en volgend jaar heb ik weer een dochter die trouwt .
Zo als je kan raden , veel te duur dus , of weet je soms ergens goedkoper adresjes ?
Bedankt !
Groetjes



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik15-2-2013 20:33:08

Mijn kleedje was 320 euro. En retouches zijn normaal gezien inbegrepen.

Succes met je zoektocht!



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik15-2-2013 20:34:53

http://www.google.be/search?hl=nl&biw=1251&bih=...

Het rechtse kleedje is wat ik heb gekozen.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik17-2-2013 16:40:30

Mijn schoonmoeder heeft een kleedje en bolero gekocht voor 700 Eur.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...