Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

grijs zilveren sjaal gezocht

  14-2-2013 15:37:23
Hallo mede bruidjes,

Mijn beste vreindin rouwt nu in april en ik heb een geweldig mmoi zwart broekpak met open rug gekocht, zwarte schoenen afgezet met strass en een zilveren hand-handtasje
Maar ik vrees dat t nogal fris kan worden...
eerst wou ik een rode sjaal om over mijn schouders te leggen en dan bijhorende das voor mijn wederhelft, maar omdat wij in januari gaan trouwen en onze hoofdkleur rood is ga k da dus niet doen...

iemand idee waar je dergelijke sjaal en een beetje betaalbaar kan kopen?

alvast bednakt! x

Ann
24-1-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 688


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik14-2-2013 15:43:10

bouffante.nl misschien?
of veritas?
zalando?
ofwel: in veel steden vind je ook winkels terug zoals kuci muci, claire, six, ... daar hebben ze ook nogal eens sjaaltjes...
misschien H&M?



teo

 Meld misbruik15-2-2013 9:59:22

MIJN VROUW BREID ZE MET DE HAND EN NATUURLIJK GOEDKOPER DAN IN DE WINKEL .OP MAAT GEMAAKT EN MODEL KAN JE KIEZEN .



Ann
24-1-2014
 Meld misbruik15-2-2013 10:07:43

@Teo, heeben jullie enkele foto's?
je mag ze mailen naar ann.molemans@skynet.be
alvast bedankt!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...