Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring met de volgende hotels?

  14-2-2013 15:02:15
Hey dames,

We zijn aan het kijken voor onze huwelijkreis en twijfelen nog tussen 3 hotels.
Iemand enige ervaring hiermee, zowel positief als negatief.

Timanfaya Palace in Lanzarote
Blue Lagoon Village in Kos
Ela Quality Lakehouse in Belek

Groetjes Evy

Evy
1-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 949


sonja

 Meld misbruik14-2-2013 16:07:38

Mijn vriendin is in dat van Belek geweest.Niks dan lof gehoord !
Ze sliepen in een Lake House.

Kijk ook eens op vakantiereiswijzer.nl of zoover.be



Heidi
1-1-2011
 Meld misbruik14-2-2013 16:44:41

Hey Evy,

als toekomstige bruid en reisagente kan ik je misschien een beetje raad geven...
Ik ben zelf in de Blue Lagoon Village in Kos geweest, heb dit hotel bezocht.
ik zou er direkt zelf naartoe gaan, alles splinternieuw, supermooi, wel een heel groot resort en zeer familievriendelijk, ik weet niet of er kids meegaan, maar ik zou in ieder geval voor de Adults only kiezen als jullie rust willen. enig minpuntje: je moet het hier enkel van het hotel zelf hebben, want erbuiten is er echt niets te doen! Kos stad (heel gezellig en pittoresk) ligt aan de andere kant van het eiland, en je hebt zeker een wagen nodig om buiten het hotel te komen...
het hotel in lanzarote ken ik niet, ik kan je wel zeggen dat ik het eiland zelf superleuk vind, heel relax, veel minder druk dan Tenerife of Gran Canaria.
De Ela Quality ken ik persoonlijk niet, maar ik heb er wel al klanten gehad die er heel tevreden waren...
hopelijk helpt dit een beetje?
groetjes,
Heidi



Heidi
1-1-2011
 Meld misbruik14-2-2013 17:42:05

Hallo Evy,

nog vergeten: ik zou persoonlijk een ander hotel die adults only is op Kos aanraden voor een Honeymoon... Hotel Oceanis Beach Resort: prachtige kamers met privé zwembad (en heel betaalbaar!) en niet zo ver van Kos stad, zodat je nog es buiten het hotel kan ook... maar dit is een 4*, de blue lagoon village is zeker wel een 5*...
Of op Corfu: Grecotel Eva Palace, ook Adults Only...
Voor mij is Corfu qua natuur veel mooier dan Kos, maar Kos heeft mooiere hotels.
Die vakantiereiswijzer en zoover zijn niet zo te vertrouwen (oude beoordelingen en systeem is niet waterdicht), vraag liever raad aan een goeie reisagent...!



Kim
5-9-2014
 Meld misbruik20-2-2013 19:37:19

Hallo Evy, Ik ken zelf enkel,het hotel,uit Kos. We zijn er zelf niet verbleven, maar zijn er eens gaan kijken omdat we zoooveeel goeds van hebben gehoord van onze vrienden. Toen we gaan kijken zijn viel ik helemaal stil. Voor mij is dit echt een prestige hotel. Prachtig, heel uitgestrekt, rustig en idd mogelijkheid om adults only te reserveren. Ook voor ons zit dit hotel mee in het lijstje voor de huwelijksreis in 2014. :-)) Alleszins een prachtig huwelijk en huwelijksreis gewenst. Grz Kim



Evy
1-6-2013
 Meld misbruik21-2-2013 19:45:13

Merci dames,

We hebben ondertussen geboekt. We vertrekken 's woendags na de trouw naar Turkije, Het Ela Quality Resort en we hebben een lakehouse geboekt. Lekker genieten van het mooie weer en elkaar, meer moet dat niet zijn


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums