Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

22-06-2007

  26-10-2006 19:22:30
Hey,

Zijn er nog bruidjes die trouwen op 22-06-2007? Hoever staan jullie met de voorbereidingen?

Groetjes
Mioe
22-06-2007

mioe
22-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 835


Wendy
22-6-2007
 Meld misbruik26-10-2006 19:35:40

heyla,

wij trouwen dan ook en wij hebben eigenlijk al alles geregeld omdat mijn ventje voor 4 maanden naar libanon moest. Alleen de ringen en dan nog wat detailkes moeten we doen als hij terug komt en voor mijn kleed moet ik morgen gaan

groetjes wendy



mioe
22-6-2007
 Meld misbruik26-10-2006 19:47:17

Dag Wendy,

Wij hebben ook al redelijk veel geregeld. Enkel het vervoer is nog niet in orde en er is nog wat discussie over de kostuums voor de mannen... Och ja, we hebben nog een beetje tijd he :-)

Wel tof dat er nog iemand is op dit forum die dezelde dag trouwt. We kunnen samen beginnen aftellen!

Groetjes
Mioe



mioe
22-6-2007
 Meld misbruik26-10-2006 19:49:46

O ja, veel plezier bij het kiezen van je droomjurk! Het is een zalig moment!

Groetjes
Mioe



nadia

 Meld misbruik27-10-2006 8:02:06

Hey

Wij trouwen een week voor jullie op 16/6/07.

Wij hebben ook bijna alles geregeld, behalve de ringen en mijn vriend zijn kostuum.

Groetjes
Nadia



Saskia
22-6-2007
 Meld misbruik27-10-2006 9:00:39

Hoi
Wij trouwen ook op 22/06/2007.
trouwringen, vervoer, feestzaal, gemeente, fotograaf, drukker is al geregeld. Voor mijn kleed heb ik al verschillende ideetjes opgedaan, maar ik ben aan het overwegen om een model te laten maken van een naaister. Want bij het ene kleed zie ik soms graag het onderste en bij het andere het bovenste en zo kan ik mijn eigen creatie uitwerken.

Veel plezier nog met jullie voorbereidingen.

Groetjes Saskia



Lieke
22-6-2007
 Meld misbruik27-10-2006 17:52:15

Hallo,

Wij trouwen ook op 22-06-'07 en wij hebben nog niet zoveel dingen geregeld...Aangezien wij net alleen zijn gaan wonen konden we onze tijd goed gebruiken...Wat wij wel al hebben geregeld is de trouwzaal, de pastoor en het gemeentehuis, de fotograaf en het vervoer. Ik ga volgende week eens gaan kijken achter mijn kleed. Ik heb wel al een ideetje van wat het moet zijn hoor...De ringen weten we al waar we ze gaan halen maar voorlopig wachten we daar nog even mee...Aan de uitnodigingen zijn we ook al aan het werk aangezien we dat zelf doen en ik zeker wil zijn dat het tijdig klaar is en dat het ook volledig mijn zin is...

Ik tel al af naar onze trouwdag en ik hoop dat we er snel zijn!!!

Groetjes,

Lieke



carlo

 Meld misbruik30-10-2006 14:52:44

beste,

indien jullie een fotograaf zouden wensen dan mogen jullie altijd vrijblijvend contact met mij opnemen via carlo2140@hotmail.com
foto's zijn alvast te bekijken op www.photoblog.be/komakino (dit onder de rubriek just married)
groetjes
carlo


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...